Skocz do zawartości

bart3kk

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bart3kk

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    SLU

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1023 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bart3kk

1

Reputacja

  1. Wiatrak załącza się od razu z klimatyzacją, nie wiem czy chodzi na pełnych obrotach. Co do nastaw klap to dopiero w poniedziałek będę mógł zrobić ale wątpie, że to one bo nie było żadnego błędu a jak silnik jest na obrotach to chłodzi dobrze. Spróbuję jeszcze w poniedziałek włożyć elektrozawór z nowej zatartej sprężarki bo ten używany nie wiem w jakim jest stanie. Jeśli był by nie sprawny to może powodować takie objawy jak słaba klima na postoju ?
  2. Nie mam teraz dostepu do vaga ale postaram się zrobić. Tak, dlawik zmieniony. Wszystko nowe, przewody wyplukane, jedynie sprezarka uzywana. Jak sprawić czy wentylator pracuje na 2 biegu i kiedy powinien sie on zalaczyc ?
  3. Jesli chodzi Ci o klapy to dzialaja dobrze, żadnych błędów nie ma, nastawy byly robione na poprzedniej sprezarce
  4. Za tydzień mam podjechać żeby spuścić czynnik i zobaczyć czy nie ma znowu opiłków na zaworku więc powiem że nie jest tak jak być powinno. Tylko gdzie szukać przyczyny ? Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie
  5. Czemu chłodnicy ? Wtedy chyba i podczas jazdy musiało by być coś nie tak ? Nówka sztuka z NRF. Klimiarz powiedział, że te typy tak mają bo sprężarka bez sprzęgła i chłodzi w zależności od obrotów silnika w co wierzyć mi się nie chce bo według mnie na również na postoju auto powinno się schłodzić.
  6. Witam. Auto A4 B6 2004r BEX. Jestem po drugiej już wymienie sprężarki. Oryginalna była zatarta jak kupiłem auto więc włożyłem nówke, wymieniłem osuszacz, zawór i układ został wypłukany ale po dwóch tyg nowa też się zatarła. Teraz wymieniłem wszystko co możliwe razem z chłodnicą, z tym, że sprężarka oryginał używka. Po tej wymianie klima chodzi dobrze ale tylko podczas jazdy. Na postoju nie dmucha tak jak powinna, leci lekko chłodne powietrze a rurki są lekko zimne. Podczas jazdy rurki oszronione i chłodzi wzorowo. Czy tak powinno być ? Wydaje mi się, że na postoju też powinna chłodzić tak jak podczas jazdy żeby np. schłodzić auto na parkingu czy coś ... Gdzie ewentualnie szukać przyczyny ? Na vagu nie ma błędów. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  7. Witam. Czy ktoś mógłby podać mi numer czujnika ciśnienia z B6 2004 r ? Mój pokazuje na vagu od 12 do 32 bar i cały czas tak skacze a do tego podczas jazdy załącza mi się ECON i wywala błąd czujnika G65 - zbyt duże ciśnienie. Z góry dzięki. Pozdrawiam
  8. Tydzień temu również wymieniłem sprężarkę na nową DENSO i u mnie jest wszystko w porządku. Podjedź na warsztat, niech zobaczą co się dzieje
  9. No i po temacie, przyczyna znaleziona. Sprzęgło zerwane, sprężarka zatarta. W środku kupa drobnego żelastwa a tłoki trzeba było młotkiem wybijać. Szukam nowej używanej :/ Co jeszcze wymienić oprócz sprężarki ? Jeszcze jedno. Czy jeśli miałem zamontowaną sprężarkę 8E0 260 805 BA to czy będzie pasować sprężarka z innymi literkami na końcu czy szukać konkretnie tego samego oznaczenia ? Silnik 1.8T BEX 2004 r Sprężarka, osuszacz, filtr wymienione, układ wypłukany i klima chodzi jak ta lala Pozdro i dzięki za odpowiedzi
  10. Też ich nie umiałem wyciągnąć więc tylko się do nich dolutowałem
  11. A co załącza sprężarkę w roczniku 2004 ? Bo dowiedziałem się, że nie ma u mnie sprzęgiełka ani elektromagnesu i sprężarka chodzi caly czas. A gdy by była zatarta to pasek by poszedł albo by piszczał tak ?
  12. Mam to samo temat niżej. Póki co zamówiłem sterownik wentylatorów z klimy bo tak mi powiedzieli na warsztacie. Jak wymienię to dam znać czy coś to dało. Ale u mnie rurki też są ciepłe i obawiam się, że może to być zatarta sprężarka bo nie wiem jak długo poprzedni właściciel jeździł bez czynnika a ja w zimę nie zauważyłem że już go nie ma i tak jeździłem od listopada ...
  13. Sprawdziłem jeszcze raz wiatraki i przy załączonym ECON stają, a gdy wyłączę ECON to startują. Dodam też, że auto było załączone 15 min z klimą na full a rurki od klimy w podszybiu w ogóle nie są zimne. Czyżby zatarta sprężarka ? A może zerwane sprzęgło ? Jak to sprawdzić ? Ktoś może polecić dobry i tani serwis klimy w okolicach Lublińca/Częstochowy ?
  14. Witam. Pacjent to B6 BEX z 2004 r. Auto kupiłem w listopadzie, podłączałem vaga i nie było żadnych błędów. Teraz gdy zrobiło się ciepło zauważyłem, że nie działa klima. Cały czas świecił się ECON, więc pojechałem na nabicie klimy. Po nabiciu ECON gaśnie, lekko przygasają obroty ale nic nie chłodzi. Dzisiaj odstawiłem auto na warsztat i powiedzieli, że sterownik od wentylatorów jest walnięty. Foto sterownika: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/591d5d5181c9aad9.html. Jak sprawdzić czy sterownik ten działa poprawnie i czy ma on wpływ na załączenie się klimy ? Wydaje mi się, że na załączonym silniku wentylatory kręcą się normalnie a na vagu nie ma żadnych błędów. Ewentualnie co jeszcze może być przyczyną nie chłodzenia i co mogę sam sprawdzić ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  15. Tez tak mam na wylaczonych swiatlach wiec jest to ori
×
×
  • Dodaj nową pozycję...