cabanmat 6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam Panowie... co może być przyczyną takich pisków ? Dodam tylko, że gdy motor trochę pochodzi to piski zanikają. Kiedyś serwis wymienił mi sam pasek wielozadaniowy ale w niczym to nie pomogło. Koło pasowe alternatora ? Napinacz paska wielozadaniowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Ja bym stawiał na sprzęgiełko alternatora bo to częsta przypadłość ale tak z filmu ciężko...posłuchaj dokładnie przy alternatorze, chyba że któraś z rolek napinacza już pada... Edytowane 4 Stycznia 2015 przez wladi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Przy wymianie rozrządu powinno wymieniać sie pasek wielorowkowy + napinacz + rolka i nikt nie miał by takich zagadek. Jesli ktos chce isc po taniości to robie to drogą eliminacji, na zgaszonym silniku minimalna ilosc WD40 na sworzeń rolki i odpalam i po sznurku do kłębka, jesli dalej piszczy to dalej. Trzeba pamiętać ze maja to być minimalne ilości bo jak poleci po pasku to WD przeniesie sie na inne łożyska i mozemy zle trafić. Inna metodą jest polewanie rolek wodą ze strzykawki i tak tez mozna namierzyć co piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się