kamiltgk Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Piotrze właśnie komp nie pokazuje żadnych błedów a jawnie jest coś nie tak, jak nie telepie autem przy gaszeniu to i dynamika znacznie lepsza i dół obrotów znacznie mocniejszy, dobry pomysł z tym egrem i klapą gaszącą;-), zaraz obadam sprawę i jak coś odepne wtyke i zrobię zaraz runde i zobacze jak będzie się zachowywał. Egra zaślepię w poniedziałek bo bedę miał dopiero pełną zaślepkę. Dobra jestem po sprawdzeniu tej klapy gaszącej, więc klapa otwarta wtyka wypięta i niestety nie było lepiej:-(, bardziej jeszcze telepało przy gaszeniu. Niestety moje DKZ nie jest już w dobrej kondycji, może być taka sytuacja że dołu nie ma przez DKZ i zależy jak się DKZ ułoży to gasi samochód normalnie?, znaczy w miarę normalnie;-). Powiedzcie mi jak wsadzę pełną zaślepke to muszę wyjąć trybik z egr-a, bo zaraz bedzię błędem walił i czy po wyjęciu tego trybika można go później bez żadnego problemu zamontować?? Edytowane 21 Lutego 2015 przez kamiltgk
SotoM Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Przemyśl... Jak wyjąłeś egr-jaka byla pozycja klapy? Zamknieta bo jest na sprężynie,skoro wymiesz tryb nie będzie przekazu pracy silniczka na ośkę więc klapa będzie zamknięta wiec po kiego grzyba jeszcze zaślepka- zamknięta klapa= zaślepka bez otworu.
kamiltgk Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Grzesiu wiem o co chodzi;-), ale jak egr jest tak rozkalibrowany jak był u Ciebie na tym filmiku to przy zamkniętej klapie nie będzie przedmuchów?
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Piotrze właśnie komp nie pokazuje żadnych błedów a jawnie jest coś nie tak, jak nie telepie autem przy gaszeniu to i dynamika znacznie lepsza i dół obrotów znacznie mocniejszy, dobry pomysł z tym egrem i klapą gaszącą;-), zaraz obadam sprawę i jak coś odepne wtyke i zrobię zaraz runde i zobacze jak będzie się zachowywał. Egra zaślepię w poniedziałek bo bedę miał dopiero pełną zaślepkę. Dobra jestem po sprawdzeniu tej klapy gaszącej, więc klapa otwarta wtyka wypięta i niestety nie było lepiej:-(, bardziej jeszcze telepało przy gaszeniu. Niestety moje DKZ nie jest już w dobrej kondycji, może być taka sytuacja że dołu nie ma przez DKZ i zależy jak się DKZ ułoży to gasi samochód normalnie?, znaczy w miarę normalnie;-). Powiedzcie mi jak wsadzę pełną zaślepke to muszę wyjąć trybik z egr-a, bo zaraz bedzię błędem walił i czy po wyjęciu tego trybika można go później bez żadnego problemu zamontować?? Czyli wychodzi że klapa gasząca działa, jakie masz objawy padającego dwumasu ? Nie wiem jak tam z dojściem, ale dla pewności żeby EGR się nie blokował, to zaślep rurkę EGR-a po drugiej stronie silnika ( przy kolektorze wydechowym) NIe wiem jak się zachowuje EGR bez napędu ( po wyjęciu koła zębatego z przekładni napędzającej), ale jeśli nawet się samoczynnie zamknie i nie spowoduje wpadnięcia silnika w tryb awaryjny, to zawsze może przepuszczać spaliny na zużytej przepustnicy
SotoM Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Grzesiu wiem o co chodzi;-), ale jak egr jest tak rozkalibrowany jak był u Ciebie na tym filmiku to przy zamkniętej klapie nie będzie przedmuchów? a masz w tak opłakanym stanie jak ja miałem...po za tym co z tego że spaliny będą się przedostawac to jak byś miał zaślepkę z otworem No dobra a rozrząd masz na 0 a walek wydechowy względem ssącego jak jest?
kamiltgk Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Przy gaszeniu słychać jak klekocze, jak wcisne sprzęgło to tego dzwięku nie ma, dosyć mocno wibruje pedał sprzęgła, w korkach jak postoje telepie przy ruszaniu i taki dziwny dzwięk buczenia. Między 1600 a 2000obr spory rezonans;-), dla tego wydaję mi się że DKZ jest w słabej kondycji narazie ganiam bo słabo $:-). Na pewno w ponoedziałek za egr się wezmę bo weekend w pracy i zobaczymy może i on już ma dosyć. Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem;-)
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 To chyba faktycznie dwumas mówi pa pa
kamiltgk Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 a walek wydechowy względem ssącego jak jest?A jak to się sprawdza:-(??. Wiem że rozrząd był ustawiany na te (blokady) nie wiem czy tak to się nazywa ale wiesz o co chodzi;-)Generalnie myślałem że te 2.0tdi 16v takie z dołu są słabsze, ale jak się przejechałem tym BRE i już trakcja wariowała przy 1700obr to się wkur.... bo z dołu o niebo lepiej chodzi, chyba że te bre tak mają i są dynamiczniejsze z dołu?? Help!!! Czemu check nie gaśnie jak podpiąłem wtyke?? Ufff:-) check właśnie zgasł, już się trochę bałem że vag bedzie potrzebny;-)
SotoM Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Ręcznie trzeba ust rozrząd głownie teraz chodzi o blokade wałka ssącego aby pasowała jak byś dosłownie w masełko wkladał-jesli blokada tak właśnie pasuje to spr.jak pasuje blokada w walek wydechowy jeśli wogóle pasuje z oporem ale wchodzi to jeszcze "jak cie mogę" choć znakomicie byłoby jakby pasowała też dosłownie jak w masło.wtedy masz poprostu perfekcyjnie ust rozrząd.
kamiltgk Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Ręcznie trzeba ust rozrząd głownie teraz chodzi o blokade wałka ssącego aby pasowała jak byś dosłownie w masełko wkladał-jesli blokada tak właśnie pasuije to spr.jak pasuje blokada w walek wydechowy jeśli wogóle pasuje z oporem ale wchodzi to jeszcze "jak cie mogę" choć znakomicie byłoby jakby pasowała też dosłownie jak w masło.wtedy masz poprostu perfekcyjnie ust rozrząd.Widziałem jak u kolegi zmieniali i u mnie, ten sam magik i powiem ci że te blokady wchodziły luks, wogóle do tego przykładał się elegancko. A powiedz mi jak by synchro wałka ustawił na -1 lub +1 było by lepiej? Czy na 0 jest najlepiej?.Chyba muszę do kogoś podjechać na porządne logi, szkoda że do Ciebie Grzesiu mam tak daleko;-), wiem że któryś z Was Panowie by temat ogarnął:-D Edytowane 22 Lutego 2015 przez kamiltgk
piotrsob1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jak rozrząd był ustawiony na blokady , to nie ma tam czego szukać , na pewno jest dobrze
SotoM Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jak rozrząd był ustawiony na blokady , to nie ma tam czego szukać , na pewno jest dobrze wielu ludzi tak myśli...owszem jest dobrze ale nic nie szkodzi aby bylo perfekcyjnie.
kamiltgk Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jak rozrząd był ustawiony na blokady , to nie ma tam czego szukać , na pewno jest dobrze Też mi się wydaję że rozrząd jest dobrze ustawiony i tam nie ma co szukać;-), jutro jeszcze podmienie ten czujnik co jest przy intercoolerze na nówke bo kolega ma i parę rundek się zrobi.
piotrsob1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Jak rozrząd był ustawiony na blokady , to nie ma tam czego szukać , na pewno jest dobrze wielu ludzi tak myśli...owszem jest dobrze ale nic nie szkodzi aby bylo perfekcyjnie Wirtuozi mogą sobie stroić do tej perfekcji , większość może tylko popier..olić prawidłowe ustawienie Edytowane 22 Lutego 2015 przez piotrsob1
Wihajster Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 ja mam 0.0 i jest git czasem zmieni sie na max -0.5
kamiltgk Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) ja mam 0.0 i jest git czasem zmieni sie na max -0.5U mnie cały czas sztywne 0 na wolnych obrotach, nie wiem jak to wygląda w czasie butowania. Kurde niby synchro na 0 a budą lubi zabujać, ciekawy jestem jakby to chodziło na synchro -1. Jednak przypomniałem sobie że w czasie logów magik sprawdzał mi synchro i było 0, powiedział że dla niego jest źle że sztywno stoi 0. Co wy o tym myślicie?? Edytowane 23 Lutego 2015 przez kamiltgk
kamiltgk Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Jest dobrze , nic nie ruszaj . Dobra to nic nie będe kombinował bo może jeszcze gorzej będzie;-)
SotoM Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 :SS szukaj dalej zdrów...twoja fura. Wrzóć z gr004 odczyty z 1,2 i 3 okienka.to że może być w tolerancji to nieszkodzi-mągą być skutki uboczne pojawiające sie telepaniem silnika na b.j w trakcie początkowego nagrzewania się silnika jak również po rozgrzaniu gdy np zatrzymasz się i po chwili zaczyna bujać pod tylkiem autem/silnikiem. Skoro rozrząd robiony był NA BLOKADACH to synchro powinno być na 0 tak.? A nie jest dlatego sprawdzasz i ustawiasz na 0 a walek wydechowy ustawia się na blokadę sychronizacja z ssącym bo wydech nie ma czujnika.
piotrsob1 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Grzesiu , uparty jesteś z tym synchro, rozrząd składamy na blokady i nie ważne jest co tam Vag później pokaże, byle by było w dopuszczalnym zakresie Edytowane 23 Lutego 2015 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się