BarthPL Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 Moze niech ktos kumaty to w koncu podsumuje :biggrin: Ja odbieram to tak. Jesli zle to poprawcie: 1) Ruszanie na zimnym - praktycznie bez znaczenia jest czy czekamy chwile czy nie. 2) Po ruszeniu nie przekraczamy ok. 2ooo obr/min do momentu rozgrzania do okolo 70 st. 3) Po rozgrzaniu wskazane jest wydmuchac turbinke spokojnie krecac ja do 35oo obr/min i wiecej. 4) Po dojezdzie do celu czekamy na parkingu z wlaczonym silnikiem ok. 1-2 min., a moze wystarczy ostatnia minute przejechac na 2 biegu majac 15oo obr/min. (ja wjezdzajac na swoja dziurawa ulice zanim dojade pod blok spokojnie tocze sie przez ok. minute) Czy to wystarczy? Czy mimo wszystko musze jeszcze odczekac? A tak na marginesie zgadzam sie z wczesniejsza opinia ze nasze auta w zdecydowanej wiekszosci nigdy nie zaznaly uczucia "chlodzenia" turbiny bo w Niemczech uzywane byly jako "konie" do pracy a nie zabawki dla duzych chlopcow o które sie dba lepiej niz o zone :biggrin: Jeszcze raz prosze kogos kumatego o podsumowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się