Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy wtryski Z 1.9 AFN beda pasowac DO 1.9 AHU


wojti856

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM CHCE ZMINIC WTRSKI ZEBY UZYSKAC 10KM WIECEJ PONIEWAZ MOJE SIE JUŻ KONCZAWTRSYKI I ZNALAZŁEM OD AFN SPRAWNE W OKAZYJNEJ CENIE I JE ZAMÓWIŁEM I MAM TERAZ OBAWY CZY BEDĄ PASOWAC DO MOJEGO SILNIKA TJ. 1.9TDI AHU Z GÓRY DZIEKI ZA INFO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski z AHU mają srednice 0.195 a AFN 205 pewnie bedziesz musiał dawke paliwa zmniejszyć bo może dymic wieksza srednica wtryskow bedzie dawać wiecej paliwa nie wiem czy jie trzeba bedzie robić korekty w ecu.Ja po zmianie z 205 na 216 robiłem korektę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty w ecu? Przecież ecu samo robi korekty dawek na kazdym wtrysku, żeby silnikiem i budą nie telepało.

Po zmianie wtrysków na większe, bedziesz musiał zmienić kąt wtrysku (pewnie się opóźni)

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz czy będzie mu dobrze odpalał przecież ecu widzi wtryski 0.195 a nie 0.205 ja tylko zasugerowalem czego się może spodziewać ja mam auto po czipie i jak zmieniłem wtryski na 216 robilem korekte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to musze sie zastnwic czy jest sens brac sei za wymine bo widze że trzeba jeszcze cos w kompie grzebac


a powie ktoś dlaczego jest tylko jeden wtrysk sterujący a nie cztery bo na jednym jest tylko kabelek a jak bym wyminił tylko jeden ten sterujący od afn to ciekawe co by sie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień zobaczysz jeżeli będzie palił dobrze zmienisz tylko dawkę paliwa i sprawdzisz kąt wtrysku i zobaczysz nie ma opcji żebyś zmienił jeden wtrysk jak sobie wyobrażasz jeden wtrysk będzie podawał więcej paliwa niż reszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień zobaczysz jeżeli będzie palił dobrze zmienisz tylko dawkę paliwa i sprawdzisz kąt wtrysku i zobaczysz nie ma opcji żebyś zmienił jeden wtrysk jak sobie wyobrażasz jeden wtrysk będzie podawał więcej paliwa niż reszta

no to kupie komplet od 110km a jak ustwic tą dawke mam vag i program polski wag 4.9 ?

Korekty w ecu? Przecież ecu samo robi korekty dawek na kazdym wtrysku, żeby silnikiem i budą nie telepało.

Po zmianie wtrysków na większe, bedziesz musiał zmienić kąt wtrysku (pewnie się opóźni)

Wysłane z mojego GT-I9100

jak ustwić ten kąt wtrsyku kabel vag i program polski wag 4.9 wystraczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściąg program vcds a opis jest na forum. Po zmianie wtrysków będziesz musiał zrobić korektę softa w ECU :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściąg program vcds a opis jest na forum. Po zmianie wtrysków będziesz musiał zrobić korektę softa w ECU :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

a smao sie nie skorektuje jak mam to zrobić podpowiesz ? bo bede kupował oryginały afn z audi a4 lub paska b5 bo te co miałem zamóić to jak sie okazało to jakies dziwne niby ze skody ale goscio mówiłó że silonik wyminay a jak mu powiedziałem żeby dałdane to usłysąłem że 0.195 300bar to mu podziekowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektę softu zrobi tylko tuner. Wsadzisz wtryski z afna 0.205 i nic ci to nie da w sumie oprócz większego dymienia przy dobrych wiatrach przybędzie kilka KM. Mocy nie przybedzie za duzo bo mapa sterownika będzie podawać taka samą ilość paliwa co przy 0.195 :) wtryski z afna + korekta softa da Ci moze ponad 120km

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektę softu zrobi tylko tuner. Wsadzisz wtryski z afna 0.205 i nic ci to nie da w sumie oprócz większego dymienia przy dobrych wiatrach przybędzie kilka KM. Mocy nie przybedzie za duzo bo mapa sterownika będzie podawać taka samą ilość paliwa co przy 0.195 :) wtryski z afna + korekta softa da Ci moze ponad 120km

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

a co powiesz turbo afn i wtrsyki no i kupie całego kompa silnika z afn i nie bede sie bawić w tunerów da rade ? albo wtrsyki i kompa z afn co o tym myślisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da rady ecu z afna bo sterowanie turbo jest podcisnieniem a w ahu nadciśnieniem. A troche koszty są aby to zaadoptować. Najlepiej to zmień wtryski i program. A jak nie chcesz pakować kasy w chip tuning to kup ori wtryski 0.195 i nie kombinuj.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp z afn jedynie z chipem niestety

Edytowane przez mantix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj głupot!!!! Mam ten sam silnik i sam przez to przechodziłem:)

zmieniaj wtryski smiało i sie nie martw nie musisz robic zadnych korekt! afn-y maja takie same cisnienie jak ahu czyli 190/300 bar i kąt wtrysku ci sie nie zmieni po wsadzeniu nowych wtryskow zmniejszy ci sie dawka paliwa która mozesz ustawic w adaptacjach w vagu badz nastawnikiem :))

komp odpada bo nie masz turbo VNT i jest sterownie inne:))

po wrzuceniu wtryskow ustaw dawke paliwa na 4mg odczujesz różnice:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam będę zmieniał lejące wtryski ori AFN 0.205 na 0.216 (spalanie na pewno sie zmniejszy bo w końcu stare leją, a większe otworki we wtryskach pozwolą w przyszłości zrobić chip)

A jednak baca dobrze pisze, ori wtryski AFN'y i AHU mają te same ciśnienia.

Tutaj jest turtorial w związku ze zmiana wtrysków, dowiesz się w nim wszystkiego co trzeba: http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6876

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj głupot!!!! Mam ten sam silnik i sam przez to przechodziłem:)

zmieniaj wtryski smiało i sie nie martw nie musisz robic zadnych korekt! afn-y maja takie same cisnienie jak ahu czyli 190/300 bar i kąt wtrysku ci sie nie zmieni po wsadzeniu nowych wtryskow zmniejszy ci sie dawka paliwa która mozesz ustawic w adaptacjach w vagu badz nastawnikiem :))

komp odpada bo nie masz turbo VNT i jest sterownie inne:))

po wrzuceniu wtryskow ustaw dawke paliwa na 4mg odczujesz różnice:))

dzięki kolego za rzetelną odpowiedz i tym samym pomoc bo ja też jestem takiego samego zdania a co do wtrysków to jestem w trakcie szukania bo znaleźć afn dobre i w miare przystępnej cenie jest ciężko

Sam będę zmieniał lejące wtryski ori AFN 0.205 na 0.216 (spalanie na pewno sie zmniejszy bo w końcu stare leją, a większe otworki we wtryskach pozwolą w przyszłości zrobić chip)

A jednak baca dobrze pisze, ori wtryski AFN'y i AHU mają te same ciśnienia.

Tutaj jest turtorial w związku ze zmiana wtrysków, dowiesz się w nim wszystkiego co trzeba: http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6876

dzieki za info pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz szukac z asv jeszcze ale kąt wtrysku sie opóźni i bedzie do ustawienia, asv maja wieksze cisnienie 220/300bar a jak u ciebie z pompą? daje rade jeszcz? na forum ostatnio ktos sprzedawał afn-y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz szukac z asv jeszcze ale kąt wtrysku sie opóźni i bedzie do ustawienia, asv maja wieksze cisnienie 220/300bar a jak u ciebie z pompą? daje rade jeszcz? na forum ostatnio ktos sprzedawał afn-y

moja pompa jest ok bo była robiona tzn uszczelina bo lało sie paliwo zapłaciem 500zł włacznie z ustwieniem na kompie

,

Edytowane przez wojti856
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...