Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spalona wiazka swiatel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam audi a4 b6 1.8t avant z 2003r.

I mam spory problem nie działały mi światła przeciwmgielne i drogowe. Na forum znalazłem taką samą sytuacje i po przesunięciu jednego kabla o 2 piny u tej osoby wszystko było ok. Niesety u mnie zaczęły topić sie kable.

Gdzie idze wiazka od wlacznika? Czy bezpośrednio do świateł czy do modulu? Jezeli do modulu to gdzie się on znajduje?

Uprzedzam ze jestem laikiem jednak nie mam teraz nawet jak podjechać do elektromechanika, ponieważ odłączyłem akumulator żeby więcej nic nie popalić.

Z góry bardzo dziękuję.

Opublikowano

Sygnał z włącznika swiateł idzie do MCE, znajdującego się nad pedałami. Moja rada, nie kombinuj już nic, niech elektryk się wypowie, może jeszcze uda się uratować to co masz w aucie

Opublikowano

Dzieki. Jutro chce go zaciągnąć do elektromechanika. Myślisz ze jeżeli w tym MCE bezpiecznik który jest w nim wpięty jest cały to wszystko dalej jest ok? Bo rozcinajac wiązkę doszedłem do bezpiecznika który jest na niej i jest cały zjarany a dalej nie miałam już jak się dostać bo było za dużo rozbierania a zrobiło się ciemno

Opublikowano

Jesteś w stanie określić który przewód zamieniłeś wtedy byłoby wiadomo w jakim obwodzie zrobiłeś zwarcie,

Po drugie jeżeli miałeś jakaś usterkę i nie działały światła to na chłopski rozum jakim cudem niby przełożenie przewodu we wtyczce miało by to naprawić, przewody same się nie podmieniają we wtyczkach.

Opublikowano

Przepialem brazowy przewód teraz znalazłem ze jest to masa... moj błąd i glupota. Niedawno kupiłem samochód i dopiero sprawdziłem światła a ten wlacznik co jest musiał być wymieniany bo po jego nr znalazlem ze jest on od polo i ma wlacznik tylko na światła przeciwmgielne tylne a ja mam jeszcze przednie halogeny. Na jutro jestem umowiony z elektromechanikiem mam nadzieje ze uda się to uratować.

Gość