liquidl0gic Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Witam! Mam następujący problem: gdy wciskam sprzęgło słychać dzwonienie. Mechanik stwierdził, że to padająca dwumasa, jednak do mojego silnika (1Z) montowane były jednomasowe koła zamachowe. Czy ktoś wie co może tak dzwonić i jak długo jeszcze pojeżdżę na takim dzwoniącym sprzęgle(zaczęło dzwonić ok 1500km temu)? Pozdrawiam. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez liquidl0gic
majkel_majki Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dzwonią sprężyny w tarczy sprzęgłowej, są zużyte. Trudno powiedzieć i le pojeździsz, może zrobisz 10 tys km., a równie dobrze może po 100 km wypaść z tarczy sprężynka i zablokować docisk.
liquidl0gic Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki . Jak zgłoszę się do mechanika to napiszę o kosztach i stanie sprzęgła. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez liquidl0gic
Malec Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dzwonią sprężyny w tarczy sprzęgłowej, są zużyte. Trudno powiedzieć i le pojeździsz, może zrobisz 10 tys km., a równie dobrze może po 100 km wypaść z tarczy sprężynka i zablokować docisk. mnie się udało z 50 tyś zrobić póki nie padło
liquidl0gic Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tarcza po wyjęciu była gładka, zajechana i gdzieniegdzie pogięta, mechanik się dziwił, że sprzęgło się nie ślizgało. Koszty - zestaw sprzęgła LUK 660zł, do tego miałem jeszcze do wymiany simmering i osłonę przegubu - 1100zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się