denveco Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie no to ja wiem, nawet jak byś tą blachę żaroodporną dał to raczej by nic nie dało. zresztą te przewody to są plastikowe to by mogło się stopić. A wycięcie belki to nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie. Już myślałem by może spłaszczyć rurę i puścić ją między zderzakiem a tym miejscem koła zapasowaego, ale to z kolei też jest temperatura bo za blisko zderzaka by było. Jak by nie patrzeć d*pa z tyłu...
Fenrir Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Sama belka też nie jest jakaś niezbędna. Szanse na to że ktoś nam wjedzie z tyłu i tak znikome. Tylko sam jestem ciekaw ile z tej belki trzeba wyciąć. I trzeba też by pomyśleć o tym żeby obie rury dymiły równomiernie. Albo dać prawą rurę większą a tą seryjną węższą albo zostawić seryjną taka jak jest tylko ograniczyć lekko przepływ spalin, a prawą dać pustą o tej samej średnicy.
denveco Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Pytanie czy chcesz tą drugą rurę wyprowadzić z tego ostatniego tłumika prowadząc zakręcając zaraz za tłumikiem przecisnąć się przez prze zderzak i znowu ostry zakręt czy może przed ostatnim tłumikiem. Bo jeżeli pierwsza wersja to raczej nie będzie trzeba zmieniać przepływu spalin bo one z obu rur wylatują tak samo. Jedynie przy starcie silnika najpierw wylecą spaliny z tej krótszej a po pewnym czasie z tej drugiej. za to po zgaszeniu auta przez jakiś czas mogą jeszcze wydobywać się spaliny z tej dłuższej rury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się