Gość [email protected] Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam Jak w temacie, bardzo proszę o pomoc, poniżej logi dynamiczne A4B6 1.9 TDI 130 km. Silnik czesto wchodzi w tryb awaryjny. http://vaglog.pl/log_199596.html http://vaglog.pl/log_199595.html Błędy które pojawiają się w silniku: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 1 Fault Found:16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 naj pradopodobniej turbo do wyjecia i wyczyszczenia geometria ,ale wczesnij sprawdz czy geometria chodzi płynie w całym zakesie .jesli tak to do sprawdzenia i ewentualnej wymiany wezyki podcisnienieowe .jesli bład z czujnika stopu powraca to czujnik do wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 turbo brudne odmulić - 4ty albo lepiiej 5ty bieg, 2-4.5 tyś obr full but na autobahnie pare razy no chyba że będzie odcinać - to spróbować wolno dociskać gaz. Najważniejsze długi czas większego obciążenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 turbo brudne odmulić - 4ty albo lepiiej 5ty bieg, 2-4.5 tyś obr full but na autobahnie pare razy no chyba że będzie odcinać - to spróbować wolno dociskać gaz. Najważniejsze długi czas większego obciążenia Wielkie Dzięki Panowie Przekazałem koledze wskazówki i jak do tej pory wszystko w porządku! Wystarczyło ostro przepalić autko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 turbo brudne odmulić - 4ty albo lepiiej 5ty bieg, 2-4.5 tyś obr full but na autobahnie pare razy no chyba że będzie odcinać - to spróbować wolno dociskać gaz. Najważniejsze długi czas większego obciążenia Wielkie Dzięki Panowie Przekazałem koledze wskazówki i jak do tej pory wszystko w porządku! Wystarczyło ostro przepalić autko:) problem powroci ,chyba ze wczesniej turbo sie rozpadnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się