Flaha Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Czy zaworek N75 (charakterystyka, działanie itd) taki sam dla różnych silników (90kM, 110kM itd???). Pytam, bo miałem padnięty (auto przy ok 120km/h dostawało muła), mechanik dopadł po okazyjnej cenie jakiś nowy (coś tam musiał przerobić nieco z wtyczką, więc pewnie od innego silnika niż trzeba), no i trochę się poprawiło... Auto dostaje muła przy 140km/h. Zastanawiam się tak, czy się nie wq...wić i kupić ori zaworka (o ile mi powiecie, że dla 90km 1Z jest inny niż np do 110kM czy jeszcze innych. Help, bo już miałem kilka przygód, gdy nagle przy wyprzedzaniu pojawiał się jakiś samochód z przeciwka, a moja niunia nagle "się zatrzymywała"...
Wihajster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 jest calkiem inny duzo wiekszy do 110
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 sa różne ..... wynika to ze sterowania turbina w 90-konnym jes za pomoca nadcisnienia natomiast w 110 konnym za pomoca podciśnienia .... (chyba nie pomieszałem,zawsze mi sie to myli )
Gość MorgothDBMA Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 nie pomieszałeś, wiem coś o tym, to boli mnie....
Flaha Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 Dzięki koledzy za pomoc. Zastanawiam się tylko, od czego zaworek mam teraz założony :-). Nic to, trzeba go zmienić na ori i już. Pozdrówka wszystkim.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się