Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż PDC Parktronic A4 B8 2012-2015


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Obojętnie jakim klejem 2k. Obie powierzchnie zmatowić papierem ściernym, odtłuścić i nakleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Obojętnie jakim klejem 2k. Obie powierzchnie zmatowić papierem ściernym, odtłuścić i nakleić.

Rozumiem, że taki klej będzie ok? https://allegro.pl/oferta/k2-plastipox-klej-do-plastiku-spawanie-plastikow-13022184410

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wystarczy. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu czujników z przodu i zakodowaniu zaczęły od razu działać bez robienia parametryzacji czy trzeba ją robić jak wszystko działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, auto A5 2012, mam moduł 8K0 907 064 GD - wiecie może czy on obsłuży czujniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.06.2024 o 07:15, michalspam94 napisał(a):

Cześć, auto A5 2012, mam moduł 8K0 907 064 GD - wiecie może czy on obsłuży czujniki?

Hej. To moduł komfortu. Musisz podać numer bcm1 jest pod kierownicą z lewej strony albo vcds-em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

z tego co widzę wszystkie zdjęcia z instrukcji wygasły. @wrclaguna jest możliwość ich przywrócenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
mam A5 Sportback 2012 i przymierzam się do montażu PDC. Moduł centralnej elektroniki 8K0 907 063 DF czyli wg wykazu nie obsługuje. Jednak przyjmuje kodowanie czujników. Stąd moje pytania poniżej:
1. Czy sprawdzał ktoś z Was podłączając pod 8K0 907 063 DF czujniki i kodując czy na pewno nie działa?
2. Jeżeli będzie wymagany montaż z modułem PDC to robię wszystko (podłączenie i podzespoły) identycznie jak w przedlift? Mam MMI 3G Low i chciałbym zamontować razem z wizualizacją przód, tył i kamerkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michalspam94 napisał(a):

Cześć,
mam A5 Sportback 2012 i przymierzam się do montażu PDC. Moduł centralnej elektroniki 8K0 907 063 DF czyli wg wykazu nie obsługuje. Jednak przyjmuje kodowanie czujników. Stąd moje pytania poniżej:
1. Czy sprawdzał ktoś z Was podłączając pod 8K0 907 063 DF czujniki i kodując czy na pewno nie działa?
2. Jeżeli będzie wymagany montaż z modułem PDC to robię wszystko (podłączenie i podzespoły) identycznie jak w przedlift? Mam MMI 3G Low i chciałbym zamontować razem z wizualizacją przód, tył i kamerkę.

Hej, Znajdź w necie foto swojego modułu i zobacz czy ma potrzebne piny do podłączenia pdc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.06.2024 o 10:17, MC7 napisał(a):

Hej, Znajdź w necie foto swojego modułu i zobacz czy ma potrzebne piny do podłączenia pdc.

Ok, dzięki, chyba nie ma wyprowadzeń jak patrzę po fotkach, czyli wszystko jasne. Chociaż ciekawe czy jak kupiłbym moduł, który ma wyjścia i układy i przelutował brakujące elementy do mojego to czy by zadziałało - programowanie przyjmuje, więc soft raczej może być przygotowany. Jedyne co to pewnie sporo roboty i nie ma pewności, że zadziała. Wymiana modułu u mnie niestety odpada, bo ochrona komponentu i zaczyna się robić za dużo zabawy... więc łatwiej zamontować ze sterownikiem z przedlifta na przód+tył. Czy da radę wtedy na MMI 3G Low pokazać wizualizację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2024 o 14:20, michalspam94 napisał(a):

Ok, dzięki, chyba nie ma wyprowadzeń jak patrzę po fotkach, czyli wszystko jasne. Chociaż ciekawe czy jak kupiłbym moduł, który ma wyjścia i układy i przelutował brakujące elementy do mojego to czy by zadziałało - programowanie przyjmuje, więc soft raczej może być przygotowany. Jedyne co to pewnie sporo roboty i nie ma pewności, że zadziała. Wymiana modułu u mnie niestety odpada, bo ochrona komponentu i zaczyna się robić za dużo zabawy... więc łatwiej zamontować ze sterownikiem z przedlifta na przód+tył. Czy da radę wtedy na MMI 3G Low pokazać wizualizację?

Prościej i bezpieczniej wymienić moduł, a ochrona komponentu to po za serwisem 300 - 400 zł zależy za ile znajdziesz gościa, który Ci to ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, MC7 napisał(a):

Prościej i bezpieczniej wymienić moduł, a ochrona komponentu to po za serwisem 300 - 400 zł zależy za ile znajdziesz gościa, który Ci to ogarnie.

O ile nie będę potrzebował naprawy / sprawdzenia auta przy sprzedaży w ASO to tak, ewentualnie zdjęcie CP w ASO. Wymieniłbym moduł, ale powiedzmy, że nie na ten moment. Niedawno kupiłem auto i nie chcę w nie teraz inwestować (moduł + kodowanie to dodatkowy ponad 1k). Dlatego pytanie czy da się odpalić z modułem z przedlifta wizualizację na MMI 3G Low.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, michalspam94 napisał(a):

O ile nie będę potrzebował naprawy / sprawdzenia auta przy sprzedaży w ASO to tak, ewentualnie zdjęcie CP w ASO. Wymieniłbym moduł, ale powiedzmy, że nie na ten moment. Niedawno kupiłem auto i nie chcę w nie teraz inwestować (moduł + kodowanie to dodatkowy ponad 1k). Dlatego pytanie czy da się odpalić z modułem z przedlifta wizualizację na MMI 3G Low.

Czytałem na tym forum, że niektórzy robili moda na przedliftowym sterowniku ale mieli problemy z akumulatorem. Ja zdecydowałem się na wymianę bmc1 bo według mnie to był najmniejszy problem, A jeżeli chodzi o późniejszą sprzedaż samochodu to raczej nikt nie będzie się czepiał wymienionego bcm1. PDC będzie dodatkowym atutem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MC7 napisał(a):

Czytałem na tym forum, że niektórzy robili moda na przedliftowym sterowniku ale mieli problemy z akumulatorem. Ja zdecydowałem się na wymianę bmc1 bo według mnie to był najmniejszy problem, A jeżeli chodzi o późniejszą sprzedaż samochodu to raczej nikt nie będzie się czepiał wymienionego bcm1. PDC będzie dodatkowym atutem. 

Jeżeli chodzi o pobór prądu po zamknięciu auta to nie problem raczej - można zastosować przekaźnik lub zasilanie wziąć po zapłonie. Jako rozwiązanie na poczatek myślę, że zdecyduje się na przedlift tylko z tyłem, żeby pikało, a za jakiś czas jak zaznajomię się z możliwościami i nabiorę trochę umiejętności w tym aucie to i BCM będzie wymieniony, ale z CP raczej w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...