Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocene logów 2.0 TDI BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z góry przepraszam za zalozenie drugiego tematu ale co do logow to raczej tutaj.

Borykam sie z muleniem w moim wozidle od prawie roku. pomozecie?

logi i cos wiecej tutaj:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/239350-muli-na-zimnym-silniku-i-czasami-na-rozgrzanym/?p=4310963


to wkleje logi tutaj:

mozemy wykluczyc turbo bo siedzi nowe ale niedoladowanie troszke z dolu ma, vacum podcisnienie daje, szczelne.

co jeszcze sprawdzic wedlug Was?


dzisiaj zlogowalem auto zaraz po odpaleniu na zimnym i dopadlem w koncu to mulenie:

logi robilem tak, po odpaleniu 1 bieg i ruszam z przyspieszeniem, nie jest to pedal gazu wcisniety do oporu. po prostu jakbym chcial sie normalnie rozpedzac.

grupa 11 ma dwa logi. tam juz prawie turbina nie wstaje...

po jakis 3 minutach od odpalenia jest juz w miare dobrze, ale to jeszcze nie to.

22:57 011 http://vaglog.com/log_199991.html

22:53 011 003 http://vaglog.com/log_199987.html
22:54 011 008 http://vaglog.com/log_199988.html
22:54 011 010 http://vaglog.com/log_199989.html
22:57 003 http://vaglog.com/log_199990.html

chyba sami widzicie ze cos to wozidlo boli. a mnie szlak trafia...

Opublikowano

no w zasadzie tylko turbo daje popalić. grupa 23 troche na minus ale to nie powinno tak wpływać.

ale jak masz ciśnienia pompy i węzyki, zasilanie n75 + szczelność zaworów klapy gaszącej, pompy hamulcowej i egr ok, + turbo funkiel nówka z ASO - to ciężka sprawa

Opublikowano

co mam? cisnienia pompy :)

moze jeszcze raz od poczatku sprawdzac? od czego zaczac?


jak ruszam na rozgrzanym, rozkreci sie do 1500-1650 obr slychac jakby takie chrupniecie, upuszczenie powietrza cos w tym stylu i wtedy czuc ze auto dostaje kopa. jak mozna sprawdzic wiazke elektryczna do N75?

moze tu jest pies pogrzebany...

Opublikowano

co mam? cisnienia pompy :)

pompy vacum - czy daje odpowiednie zasilanie ( gdzieś ~-0.8 bara)

+ czy to gdzieś nie ucieka np przez uszkodzone inne zawory(n75, egr, klapa gasz) + wąż do serwo hamulców.

+ sprawdzenie na basic settings gr 11 jakie podciśnienie puszcza zawór n75 - też powinno dochodzić do około -0.8

chrupnięcie ? - może egr się przełącza

Opublikowano

Od rana rylem...

Pompa vacum daje 0.9 bara, na gruszce mam jakies 0.75. Wszystki szczelne na 100%. Po nocy trzyma wszedzie podcisnienie. Przy pompie vacum, przy gruszce turbo, no i hamulec miekki.

Na bs gr 11 jak sprawdzic? Zapodac i podlaczyc vacunometr pod gruszke turbo?

Opublikowano

Na bs gr 11 jak sprawdzic? Zapodac i podlaczyc vacunometr pod gruszke turbo?

tak - zamiast gruszki vacuometr, albo razem.

powinno skakać od 0 do około 0.8

Opublikowano

No to tak mam. Tu chyba ewidentnie ecu nie pozwala z jakis przyczyn na zalaczenie turbo...

To mozliwe?

Opublikowano

mało prawdopodobne.

chyba że odważysz się jak kolega - przypieliśmy wakuometr do wycieraczki, maskę niedomkneliśmy do końca, i była runda po okolicy i patrzenie jak się zmienia ciśnienie na N75 w czasie jazdy :)

stawiam raczej na twoją nową turbinę - tzn. że została zregenerowana i może nie do końca idealnie jest zamontowany element ruszający sztangą turbo ( gruszka/silniczek/etc) albo sztanga została przestawiona.

Opublikowano

Nie biore tego pod uwage :)

Ale podlacze vacu na wycieraczke ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...