niestandardowy Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 z góry przepraszam za zalozenie drugiego tematu ale co do logow to raczej tutaj. Borykam sie z muleniem w moim wozidle od prawie roku. pomozecie? logi i cos wiecej tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/239350-muli-na-zimnym-silniku-i-czasami-na-rozgrzanym/?p=4310963 to wkleje logi tutaj: mozemy wykluczyc turbo bo siedzi nowe ale niedoladowanie troszke z dolu ma, vacum podcisnienie daje, szczelne. co jeszcze sprawdzic wedlug Was? DYNAMICZNE: Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_199698.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199699.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_199700.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199701.html Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_199702.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_199705.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_199697.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199703.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199704.html STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_199706.html dzisiaj zlogowalem auto zaraz po odpaleniu na zimnym i dopadlem w koncu to mulenie: logi robilem tak, po odpaleniu 1 bieg i ruszam z przyspieszeniem, nie jest to pedal gazu wcisniety do oporu. po prostu jakbym chcial sie normalnie rozpedzac. grupa 11 ma dwa logi. tam juz prawie turbina nie wstaje... po jakis 3 minutach od odpalenia jest juz w miare dobrze, ale to jeszcze nie to. 22:57 011 http://vaglog.com/log_199991.html 22:53 011 003 http://vaglog.com/log_199987.html 22:54 011 008 http://vaglog.com/log_199988.html22:54 011 010 http://vaglog.com/log_199989.html22:57 003 http://vaglog.com/log_199990.html chyba sami widzicie ze cos to wozidlo boli. a mnie szlak trafia...
Homiczek Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 no w zasadzie tylko turbo daje popalić. grupa 23 troche na minus ale to nie powinno tak wpływać. ale jak masz ciśnienia pompy i węzyki, zasilanie n75 + szczelność zaworów klapy gaszącej, pompy hamulcowej i egr ok, + turbo funkiel nówka z ASO - to ciężka sprawa
niestandardowy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 co mam? cisnienia pompy moze jeszcze raz od poczatku sprawdzac? od czego zaczac? jak ruszam na rozgrzanym, rozkreci sie do 1500-1650 obr slychac jakby takie chrupniecie, upuszczenie powietrza cos w tym stylu i wtedy czuc ze auto dostaje kopa. jak mozna sprawdzic wiazke elektryczna do N75? moze tu jest pies pogrzebany...
Homiczek Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 co mam? cisnienia pompy pompy vacum - czy daje odpowiednie zasilanie ( gdzieś ~-0.8 bara) + czy to gdzieś nie ucieka np przez uszkodzone inne zawory(n75, egr, klapa gasz) + wąż do serwo hamulców. + sprawdzenie na basic settings gr 11 jakie podciśnienie puszcza zawór n75 - też powinno dochodzić do około -0.8 chrupnięcie ? - może egr się przełącza
niestandardowy Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Od rana rylem... Pompa vacum daje 0.9 bara, na gruszce mam jakies 0.75. Wszystki szczelne na 100%. Po nocy trzyma wszedzie podcisnienie. Przy pompie vacum, przy gruszce turbo, no i hamulec miekki. Na bs gr 11 jak sprawdzic? Zapodac i podlaczyc vacunometr pod gruszke turbo?
Homiczek Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Na bs gr 11 jak sprawdzic? Zapodac i podlaczyc vacunometr pod gruszke turbo? tak - zamiast gruszki vacuometr, albo razem. powinno skakać od 0 do około 0.8
niestandardowy Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 No to tak mam. Tu chyba ewidentnie ecu nie pozwala z jakis przyczyn na zalaczenie turbo... To mozliwe?
Homiczek Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 mało prawdopodobne. chyba że odważysz się jak kolega - przypieliśmy wakuometr do wycieraczki, maskę niedomkneliśmy do końca, i była runda po okolicy i patrzenie jak się zmienia ciśnienie na N75 w czasie jazdy stawiam raczej na twoją nową turbinę - tzn. że została zregenerowana i może nie do końca idealnie jest zamontowany element ruszający sztangą turbo ( gruszka/silniczek/etc) albo sztanga została przestawiona.
niestandardowy Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie biore tego pod uwage Ale podlacze vacu na wycieraczke ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się