Majkeltaker 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witajcie forumowicze, Zacznijmy od tego że w środę miałem przeprowadzoną pełną diagnostykę komputerowa która nie wykazała żadnych błędów. Miesiąc temu miałem czyszczony nastawnik od pompy Wczoraj przejechałem 15 km,zatrzymałem sie i zgasiłem auto. Po 20 minutach odpalam go zapalił i po sekundzie zdechł,za drugim razem zapalił już dobrze. Przejechałem kilka kilometrów,znów go zgasiłem i po kilku minutach to samo,za pierwszym zdechł a potem zapalił normalnie. W czym szukać przyczyny i jak zdiagnozować czy to to? Na razie mam jedynie pomysły takie: -filtr paliwa-jak go sprawdzić? ma z 5 lat więc pewnie pasowałoby go wymienić -zaworek n18 lub n75(chyba)-ale też nie wiem jak go sprawdzić Pytam ze względu na to bo chciałbym sam to naprawić bo zauważyłem że w moim aucie psują się naprawdę pierdoły tylko muszę wiedzieć czego szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jak zachowuje sie kontrolka immo ? Filtr wymień na pewno mu to nie zaszkodzi. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Kontrolka po włożeniu do stacyjki przez chwilę świeci,potem gaśnie i już się nie załącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek2000 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 -filtr paliwa-jak go sprawdzić? ma z 5 lat więc pewnie pasowałoby go wymienić Chłopie tego już nie sprawdzaj tylko wymieniaj na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dziś 4 razy pod rząd mi zgasł a za każdym razem świeciła się kontrolka imo. W takim razie mam wykonać operację z poniższego linku i to pomoże? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1588-immobilizer/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Tak, na biede to czyszczenie styków przy stacyjce powinno pomóc. Ja zalecam stałe i trwałe połączenie jakim jest lut. Ja też miałem problem z immo, przylutowałem przewody do kostki i problem z immo rozwiązany na bardzo długi czas Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się