Skocz do zawartości

Jurek2000

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jurek2000

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Nowosielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jurek2000

0

Reputacja

  1. Rób silnik, zmień 4 tłoki, panewki, pierścienie, głowicę oddaj do regeneracji. Sam to przerabiałem bo mi tłok pękł. Teraz auto odpala od strzała, moc jest, oleju nie bierze. Kupisz używkę z magicznymi przebiegami, 150 tys silnik z 20 letniego samochodu i zaraz historia się powtórzy. Ja robiłem wszystko sam, wiadomo dużo czasu, siedziałem po nocach i zrobiłem.
  2. zaślepke zrobisz z Egeru, kolektor wchodzi tylko trzeba ciachnąć takie dwa cyki które z niego wychodzą do przykręcenia chyba osłon. No i flansza. Silnik fajnie chodzi na kolektorze z AWXa
  3. A więc tak: Pacjent passat b5 AHU bez dwumasy. Klepał i dudniał z filtra. Wymiana wałka rozrządu i szklanek. Po naprawie oba problemy znikły.
  4. to w końcu gdzie buczy w silniku czy nie? Bo jak zapłon wyłączyłeś to silnik nie pracował Zapłon był wyłączony, ale silnik był na biegu (koła napędzały silnik) i zwalniał razem ze spadkiem prędkości. Dzięki tej próbie można wykluczyć wpływ układu wtryskowego na buczenie Ciekawy pomysł, tak u siebie jeszcze nie próbowałem. U mnie też buczy silnik AHU, na półce mam już nowe przeguby wewnętrzne, po zmianie napisze czy u mnie pomogło. Stawiam na przeguby ponieważ w trakcie jazdy kiedy auto trafia na taki moment kiedy układ napędowy nie jest obciążony czy przez przyśpieszanie czy przez hamowanie silnikiem auto przestaje buczeć. Coś jest nie wyważone i to mi wprawia bude w wibracje, ostatnio mierzyłem wałek rozrządu, seryjny wałek ma 46,7mm mój ma już 46,1. Mam inny wałek na podmianę, ale raczej to pomoże tylko klekotanie.
  5. Kratki polift cieszą oko w nocy. Wyrezaj jeszcze podświeltenie klamek i będzie kozaczek w środku
  6. Długo już nic nie pisałem, ale cały czas coś się modzi przy avancie, chodził nawet pomysł o sprzedaży, ale oglądałem już 3 auta i mi się odechciewa. A więc do rzeczy. - Ostatnio wpadły wtryski AFN, używki z alledrogo. Wrażenia auto chce teraz jechać, mniej kopci. - zakupiony został kolektor awx - wyczyszczony czeka teraz na dorobienie flanszy. - za 5 tys do wymiany rozrząd + napinacz paska alt - też już czeka - zaczynają stukać z lewej strony górne wahacze. W poniedziałek zamawiam. Przy okazji demontażu wałka rozrządu z passata kolegi, pomierzyłem również swój. Kolegi wałek ma 46,5-6 mm. Mój ma 46,1 mm.... Ehhhh szukam wałka i od razu całe mody wrzucę od razu na auto. Znalazłem też stare zdjęcia ze wcześniejszych modów: Zamiennik katalizatora od Gruchota: Paskudny EGR jeszcze na miejscu.
  7. Reklamuj poduszki, u mnie było to samo. Kasę oddali.
  8. Jurek2000

    telepanie samochodu

    Czyszczenie nastawnika.
  9. Na jakich pierścieniach składałeś motorownie?
  10. Przestawiony o jeden ząbek rozrząd na pompie wtryskowej. Rozrząd w AHU i AFN jest upierdilwy przez to że pompa ciągnie w prawo. Trzeba mocno zablokować pompę, lub pomóc sobie kluczem nasadowym, żeby pompa nie uciekła o jeden ząbek. Jak ucieknie to słychać popychacz, takie cykanie bardziej. Powodzenia.
  11. A ja mam do sprzedania takiego lema.
  12. Przepustnica tylko w benzynie a nie w AJMie.
  13. Ludwik pomógł? Mam to samo jak się cieplej zrobi to piszczą jak wścieknięte?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...