Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 2.5tdi 163km pełen przelot ?


Wegor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich planuje wsadzić do mojej audi pełny przelot :) chciał bym by to fajnie brzmiało dla ucha. Nie znam się na takich zabiegach więc proszę was o pomoc mianowicie jakie to są koszta, ile cali rura i czy w Lubuskim bądź Dolnośląskim da się to wykonać ???

Coś tam czytałem i też kilka filmików innych właścicieli audi oglądałem więc wiem że to jest możliwe tylko gdzie i jakie to są koszta ??

proszę o wasze wsparcie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pelen przelot bedzie tani kolo 1500 kazdy kolejny tłumik to dodatkowy koszt a brzmienie diesla bez tłumików dla mnie jest straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj link do jakiegos dobrego filmiku bez katalizatorów w 2,5 chciałem posłuchać jaki ma dźwięk ale nie mogę znaleźć nic konkretnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magnaflow firma ktora robi dobre i przystepne cenowo tlumiki wg mnie jaki motor to sobie musisz poszukac, ale widze ze masz v6 tdi to moze best performance cos wymysla ostanio zamontowali taki wydech:

i link do profilu

https://www.facebook.com/pages/Best-Performance/166397250089420?fref=ts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełen przelot :)

Dzwięk jest super, tłumiki precz, niech Ci tlumikarz wspawa rury zamiast tłumików i katów. Katy sprzedasz za minimum 500zł :) Najwyżej zostaw ostatni tłumik.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co myślałem to wywalić dwa katy i przelot z kwasiaka wpakować... I własnie to mnie ciekawi jak by zdało egzamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne na pewno cos trzeba oowycinac ile to zalezy od wlasnych preferencji haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wiele też nie można bo ten basowy dźwięk głowe rozsadzi na dłuższej trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach