pisula1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Witam.Silnik BKS "zainfekowany" do 277 koni.Problem jest następujący: w czasie jazdy kiedy obroty zejdą do ok 1600 obr. po wciśnięciu pedału gazu, auto chwilę czeka (ok 2 sekund)i dopiero w momencie osiągnięcia przez silnik 2000 obr. dostaje przysłowiowego "kopa" zostawiając za sobą chmurę czarnego dymu.Zachowuję się tak jakby między 1600 a 2000 obr. brakowało mu powietrza.Filtr powietrza i paliwa-nowe.VCDS pokazał dwa błędy, jeden to spalona świeca żarowa(wymieniona),drugi to sonda lambda za bogata mieszanka-co może mieć związek z tym przymuleniem i kopceniem w zakresie obrotów o których pisałem.Po skasowaniu błędów auto dalej "zastanawia się" czy jechać i powraca błąd sondy.W sobotę postaram się zrobić przegląd szczelności dolotu-bo od czegoś trzeba zacząć.Proszę o ocenę logów i wskazówki.Pozdrawiam. Poniżej logi.statyczne http://vaglog.pl/log_200204.html 001 http://vaglog.pl/log_200213.html 003 http://vaglog.pl/log_200202.html 004 http://vaglog.pl/log_200210.html 013 http://vaglog.pl/log_200209.html 014 http://vaglog.pl/log_200208.html 018 http://vaglog.pl/log_200207.html 023 dynamiczne http://vaglog.pl/log_200218.html 001 http://vaglog.pl/log_200219.html 003 http://vaglog.pl/log_200220.html 004 http://vaglog.pl/log_200221.html 008 http://vaglog.pl/log_200222.html 010 http://vaglog.pl/log_200223.html 011 http://vaglog.pl/log_200224.html 3,11 http://vaglog.pl/log_200225.html 3,10,11 Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez pisula1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się