Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 1.8 na 1.8 t parę pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie.
Jako że ceny audi a4 b5 spadły masakrycznie i masa tego na złomie , zastanowiłem się czy opłacałoby się swapnąć silnik z 1.8 na 1.8t.
I mam parę pytań odnośnie tego tematu.
1.Jakie będą koszty takiego przedsięwzięcia ?
2.Czy gaz który mam założony do 1.8 można po prostu podłączyć do drugiego silnika i wgrać nowe mapki pod większą moc?
3.Czy warto wgl wkładać 1.8t do 4 biegowego automatu?

Nie chce po prostu zmieniać samochodu , bo mam bardzo zadbany egzemplarz audi i drugiego takiego samochodu raczej nie znajdę w dodatku mam tam nowy gaz 10tys , nowa zawieche , nowy rozrzad itd więc chcę po prostu się dowiedzieć ile będzie kosztowała taka zmiana :)
Liczę na Waszą pomoc

Opublikowano

Z reguły robiąc swap kupuje się anglika przekladasz a reszte sprzedajesz napisz do kolegi Labiel on robil taki zabieg u siebie chyba również z lpg

Opublikowano

Cena zależy od tego za ile kupisz graty i czy sam to przełożysz, ewentualnie ile zapłacisz za przełożenie.

Opublikowano

Kilka spraw, po pierwsze mówisz o rozrządzie, ale co z tego że masz wymieniony skoro musisz go zmienić znowu po zmianie silnika.

Gaz oczywiście możesz przełożyć, z tym że tutaj jest wiele kwestii. Po pierwsze jaka to instalacja, jeśli dobra sekwencja to jest sens cokolwiek robić. Wtedy decydująca jest moc silnika, przy AEB 150KM instalacja którą masz powinna pasować bez problemu, jeśli chciał byś wyciągnąć więcej mocy musisz mieć wtryski i reduktor/y które będą w stanie tą moc obsłużyć. Przykładowo wtryski Hana niebieskie. Butla i przewody zostają, tylko pod maską gazownik będzie musiał tak czy siak pogrzebać.

Koszta są od wielu rzeczy uzależnione. Po pierwsze musisz kupić silnik, możesz kupić go za 1k i za 3k, tylko nie masz gwarancji czy którykolwiek z nich będzie w dobrym stanie, chyba że kupisz silnik który będziesz mógł sprawdzić w jeżdżącym jeszcze aucie. Myślę że za 2k bez problemu kupisz kompletny silnik. Najtańsze silniki z allegro to tzw. słupki czyli goły silnik. A kupując silnik musisz mieć też kolektory, turbo, wtryski, przepustnicę itp.

Wymiana to też kwestia tego gdzie mieszkasz i kto Ci to zrobi. Mój mechanik pod Gdańskiem powiedział mi 500zł za swap bez większych komplikacji, wiadomo że jak coś trzeba będzie robić przy okazji to i cena będzie wyższa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...