klysek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Mam problem z ubywaniem płynu chłodniczego ,ale no pokolei jeździłem na wodzie bo wcześniej tez mi ubywało w końcu zlokalizowałem problem wymieniłem wężyk i dalej zalelm woda na pare dni zeby zobaczyć czy nie ucieka jako ze zbliżała sie jesień spuściłem wodę i zalałem płynem odpowietrzylem itd. Po jakimś czasie ok 3 miesięcy przestała mi pracować turbina,ostatnio naprawiłem i ten problem, ale zaczęło mi ubywać płynu ,jak turbina nie pracowała stan płynu był cacy teraz ja uruchomiłem turbo to gdzieś speirdziela płyn gdzie szukać przyczyny ?
tracer123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) pomyłka Edytowane 18 Stycznia 2015 przez tracer123
Revor Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Nie będę zakładał dodatkowego tematu i się przyłącze - u mnie 1.9 AVG, miałem pęknięty króciec przy głowicy, wymieniony na nowy, nic już nie cieknie, a płyn dalej gdzieś mi znika, otwarłem maskę, a że jest zimno to od razu nie paruje wszystko więc załączam foto: Da się zauważyć płyn na zbiorniku, jak dotknąłem palcem ten zaworek na dole zbiornika to też miałem mokry palec delikatnie. Czy mam wymieniać zbiornik i korek? Zaczyna mnie to irytować
jacek70 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Może po prostu nieszczelność zbiorniczka. Sprawdź a w razie potrzeby popraw to i owo. Uszczelnienie czujnika,opaskę na wężyku ??
Revor Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Więc prawdopodobnie wyrzucało mi płyn korkiem, zmieniłem korek oraz zbiornik i dzisiaj po dłuższej normalnej jeździe po zgaszeniu silnika chodził mi wentylator od klimy... Pewnie to nie ma żadnego związku? A płynu nadal ubywa, może teraz czas sprawdzić obudowę termostatu? Edytowane 16 Lutego 2015 przez Revor
Revor Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) uszczelka pod głowicą , niestety Tak na prawdę w dieslu to ostateczność, pamiętajcie koledzy, że układ chłodzenia to też plastikowe króćce i gumowe oringi... Miałem od samego początku dwie nieszczelności, najpierw zrobiłem jedną i dalej ciekło, teraz zlokalizowałem drugą i w końcu stan płynu się zgadza. Pierwsza na trójniku - plastikowym króćcu wychodzącym z boku głowicy, natomiast drugi wyciek miałem na króćcu gdzie są świece podgrzewające płyn. Przy okazji w między czasie wpadł nowy korek i zbiorniczek, który również mógł być winien i w końcu jest OK P.S. A wentylator klimy nie ma nic wspólnego z chłodzeniem silnika przecież, zaprzyjaźniony mechanik mówił mi, że to może być presostat, aczkolwiek podłączył komputer i żadnego błędu nie pokazało, a teraz nagle problem zniknął Edytowane 21 Lutego 2015 przez Revor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się