ccdd90 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Witam, posiadam Audi A4 B5 od jakiegoś czasu.Wcześniej miałem starego Opla Astre, i wielka wyczuwalna różnica to taka, że przy zmianie biegów strasznie szarpie Audi.Gdy bardzo powoli puszczam sprzęgło to tak się nie robi, ale zmieniając normalnie szarpie.Co może być nie tak i co może być do wymiany tak by pomogło ? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja miałem do wymiany przegub wewnętrzny bo też szarpał przy zmianie biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccdd90 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Dziś jechałem 140km/h i trochę szarpało pedałami, rączką biegów i deską rozdzielczą obok radia. Jest to spowodowane wiekiem+prędkością czy coś jest nie tak np. przegub wewnętrzny ? Edytowane 19 Stycznia 2015 przez ccdd90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzieblo 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Sprawdź na postoju czy przy dodawaniu gazu trzęsie silnik być może sparcialy juz gumy na łapach silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fungms 0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 jeśli mocowanie silnika i skrzyni jest - to może być sprzęgło bo nie wysprzęgla. Przy ruszaniu też mogłoby charakterystycznie szamotać wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccdd90 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Przednia poduszka silnika mi się straciła nie było jej w ogóle, i te "kolanko" przeze mnie nazywane było złapane na 1 śrubę a powinno być na 2.Polepszyło się ale jednak jeszcze trochę szarpie będę sprawdzał dalej.Szerokości ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 ta pierwsza łapa powinna być złapana z tego co pamiętam na trzy śruby i takie duże podkładki do bloku silnika, guma mi na niej zmurszała która opiera silnik na belce przedniej pod chłodnicą i od drgań poluzowała się cała,także myślałem ze są dwie śruby ale zamawiając gumę i podkładki okazało się że są trzy śruby mocujące. po tym szarpanie ustąpiło nie do końca ale na tyle że nie było aż tak odczuwalne, reszta winy już należała u mnie do sprzęgła które było oryginalne i przejechane miało grubo ponad 250 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccdd90 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Póki co malo odczuwalne szarpanie także spokoju. Teraz czas na mody hehe dziękuje wam za pomóc miłośnicy !!) Sprzęgło też sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się