bartekry1978 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 mam taki problem z przekladnia otoz wywalilo mi olej na przekladni kierowniczej wiec zakupilem regenerowana zalozylem i zrobilo tak samo jak ze stara i mam dylemat czy aby problem lezy po stronie przekladni czy moze po stronie pompy lub weza cisnieniowego,ponoc ma on jakis dlawik wewatrz siebie tylko nie wiem co on ma za zadanie spelniac i czy pompa jest w stanie wytworzyc az tak wysokie cisnienie ze wywali olej na obie strony.
zdeniu Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 skąd dokładnie wywaliło ci ten olej jak kupiłeś regenerowaną to masz na nia gwarancję podejrzewam że lipna regeneracja
bartekry1978 Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 dzieki za zainteresowanie moim postem i problemem.dokladnie przy drazkach kierowniczych na symeringach.tez podejrzewam wade przekladni.gosc co od niego kupilem ma wyslac druga ale boje sie zakladac ze bedzie tak samo i wina nei bedzi epo stronei przekladni tylko gdzies indziej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się