Piotrroz Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Ja robiłem remont. Może zamiast wymyślać to trzeba by rozebrać i zobaczyć do środka jakie koszty. U mnie doszedł rozrząd, napinacz, odma. Oczywiście głowica do regeneracji cała. Można jeszcze przy okazji turbo ale ja się wstrzymałem. "Nowy używany" motor masz goły, cały osprzęt taki jak np. turbina zostaje twoja. Robię pierwsze kilometry i jestem zadowolony. Bierze mi jak na pierwsze kilometry 0,3l/3500-4000km. Może jak bym jeszcze turbo dał do regeneracji to nawet by tych 3 setek nie brał. Nowy-uzywany silnik to ryzyko i w ostateczności bym brał. można zapytać gdzie robiłeś silnik? szukam kogoś zaufanego z krakowa, może być info na priv
Siudas Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Co do naprawy silnika pisz albo do kixi4 od nas z forum on się tym zajmuje i u niego koszt około 6k lub http://vag-expert.pl/ ale tu masz razem z korbowodami itd jak w aso ale koszt około 12k.
ziko02 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Godzinę temu, Siudas napisał: Co do naprawy silnika pisz albo do kixi4 od nas z forum on się tym zajmuje i u niego koszt około 6k lub http://vag-expert.pl/ ale tu masz razem z korbowodami itd jak w aso ale koszt około 12k. Post na który odpowiedziałeś jest sprzed niespełna 2 lat
B/OSS Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 I tak wciąż mało odpowiedzi gdzie to robić ja teraz właśnie robie to w Krakowie jeszcze nie skończyli więc nie wiem czy polecać, ale jak skończą i będzie OK to dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się