Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM prośba o analizę logów 013 018


czachapll

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Silnik rozgrzany tylko do 80 stopni (prawdopodobnie termostat, nie wiem czy po wymianie coś się zmieni proszę o poradę)

logi 013

0,87 mg/str

1.72 mg/str

-1,01 mg/str

-1,62 mg/str

logi 018

po zgaszeniu wszędzie 2.0 co jest nie tak ?

Co zrobić, żeby poprawić te wyniki ? Dodam, że auto jak zimne troszkę szarpie na 2 biegu (egr czysty,sprawny)

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze.

A co widać w 23 grupie?

Edytowane przez szogun0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób prawdziwe logi tak jak opisane jest to w tym temacie. a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Jesli są słąbe korekcje to najpierw do wymiany uszczelnienia PD najtansze a czasem w tym lezy problem, ale najpierw zrób logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze mają nikły wpływ na korekcje. A wręcz powiedziałbym, żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wynikami, to może wymienić pompowtryskiwacze.

A co widać w 23 grupie?

wszędzie wahają się od -2,0 do 3,0 a na czwartym jest 25-30

osioł ze mnie bo 018 robi się na zapalonym silniku ;/ tu jest na wszystkich 0

jak coś to auto jeździ bardzo dobrze i jest dynamiczne, spalanie dobre tylko mnie martwi właśnie ten blok 013

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi zobaczymy czy jest zle czy tylko przezywasz. Wielu znawców twierdzi ze korekcje są wyznacznikiem stanu pompek niestety lub stety mija sie to z prawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwarty się kończy.


Jesli są walnięte to mają :)

To musiało by lać paliwo do cylindra, a tutaj tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli po jednym wyniku stwierdzasz ze pompka sie konczy to ci troszkę zazdroszczę intuicji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bipy na 4 cylku niby nie ma tragedi ale róznica midzy cylindrami jest spora, do tego masz korekcje czasów o powinno byc na 0. Jak wygląda synchro ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchro przestawione, musisz ustawić na 0,0 lub -0,6. Odrazu mówie ze raczej nie odczujesz róznicy. No i faktycznie ta czwarta pompka brzydko wygląda.

Myślisz, że to poprawi ten blok 013?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???

Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta Git

Watpie a raczej jestem pewny ze nie. Tak wogóle jakie masz problemy ???

Hmm jak zimny to na 2 biegu szarpie leciutko, jak jest około 0 stopni to po dłuższym postoju trzeba dwa razy grzać świece bo jak raz zagrzeje to odpala tak z 1,5 sekundy. Chyba przy takiej temp powinien odpalic od strzała. Trochę się coś tłucze w silniku jak ciepły Jakby coś ocieralo. Reszta Git

Aha i jeszcze jak bardzo zimno jest to obroty skaczą przez chwilę, koło egr trochę oleju

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...