Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift


buuuury

Rekomendowane odpowiedzi

Tarcze z anglika sa tak samo zeskalowane jak przedliftowe[emoji14]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienianie tarcz z EU na anglika to też z d*py mod. Najlepsza opcja po za wymianą licznika na 2 lifta to licznik po 1 lifcie z ledami wymienionymi na białe. W przypadku liczników przedliftowych nie ma za wiele opcji, najlepiej było by zrobić jak w temacie ale na liczniku przedliftowym do 260km/h bo w przypadku tego do 220 też pewnie nic się nie zrobi dobrego. Ale gdyby udało się to zrobić w miarę przyzwoicie na tym liczniku to można by wtedy kupić tanio inny i też go przerobić na tej zasadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt jaki uzyskałem widać na fotkach z resztą chciałem opinie nt. wyglądu mojej rzeźby.

Licznik jest jeszcze do skończenia - najważniejsze co trzeba poprawić już napisałem... przede wszystkim mocniejsze ledy żeby wskazówki i zegar był dobrze podświetlony.

Fotki są z licznika "testowego" u siebie w autku mam taki sam licznik tyle że z fisem i zegarem temp. oleju i ładowania aku :)

Jak tarcze ogarne i będzie to wyglądało żeby bez wstydu założyć to wpadną jeszcze ringi :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


przede wszystkim mocniejsze ledy żeby wskazówki i zegar był dobrze podświetlony.

nic to nie da.wskazówki przed liftem nie chcą za bardzo świecić nawet jak da się pod nie bezpośrednio diodę.co do zegarka proponuje podświetlić chociaż 2 diodami sam zegarek.wtedy świeci pięknie na czerwono.mam tak u siebie i zdaje to egzamin.co do wskazówek to nie mam pomysły jak sprawić żeby świeciły ładnie po całości

jak narazie u siebie mam problem również z prędkościomierzem. Niestety ten do 220 przepuszcza za dużo światła przez co w nocy razi.teraz kombinuje jak lekko przytłumić światło ledów żeby podświetlanie było jak w polifcie czyli nie typowy biały zimny lecz z lekka poświatą zółtego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowaliscie podlozyc material opal 1mm pod cala tarcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłóż białą folie, u siebie tak zrobiłem na tarczy obrotomierza.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłożyłem 2 kartki papieru białego.podświetlanie wyszło zbliżone do oryginalnego poliftowego.Jeszcze nie wiem jaki efekt jest w wieczorem ale w dzień wyglądało to całkiem przyzwoicie


na chwile obecną u mnie jest coś takiego mniej więcej.w rzeczywistości barwa jest bardziej ciepła niż na pierwszym zdjęciu ale mniej niż na drugim

t2nwtsj6.jpg

rc83246b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slabo to wyglada. W polifcie podsietlenie jest biale i nie wpada w zolty.

Btw co jest odpowiedzialne jasnosc podwietlenia oprocz regulacji potencjometrem bo mam odkrecone na maxa a w dzien nic nie widac ze swieci a jak jest ciemno to swieci bo swieci ale licho?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W polifcie podsietlenie jest biale i nie wpada w zolty.

ale nie jest tak białe jak ledy w kolorze zimnej bieli co w/g mnie wyglądało jeszcze gorzej niż teraz.za jakiś czas pokombinuje z jakąś cieniutką mleczną pleksą zamiast papieru albo zmienię licznik na inny bo przy prędkościomierzu wyskalowanym do 260 jest łatwiej.puki co po praktycznie 30 godzinach siedzenia lutowania,przymierzania efekt mnie prawie zadowala.


Btw co jest odpowiedzialne jasnosc podwietlenia oprocz regulacji potencjometrem bo mam odkrecone na maxa a w dzien nic nie widac ze swieci a jak jest ciemno to swieci bo swieci ale licho?

chyba tylko potencjometr. ledy czy żarówki masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ledy. może coś z potencjometrem nie tak??cyfry w zegarku i przebiegu jak widać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ledy. może coś z potencjometrem nie tak??cyfry w zegarku i przebiegu jak widać??

To normalnie widac tak samo podswietlenie kokpitu ktore tez jest sterowane potencjometrem. Tylko biale podswitlenie tarcz slabo swieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam licznik z A6 lift i podświetlenie wpada bardziej w niebieski niż w żółty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja mam licznik z A6 lift i podświetlenie wpada bardziej w niebieski niż w żółty.

masz jakaś fotkę?? może kto już ledy zmieniał??i mnie barwa jest biała lekko wpadająca w ciepłą.a tak przy okazji to jak led zaczyna mrugać tzn ze się kończy??bo w a6 jeden mruga i strasznie irytujące to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś tam zdjęcie mam ale nie widać na nim dobrze, wygląda na białe.

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak poza tematem się zapytam, boo robiłem testowe podświetlenie i żeby sprw samo podświetlenie musze wpiąć wszytskie kostki czy da się spr samo podswietlenie na krótko jakoś z akumy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieska kostka:
Pin 4, 30 do plusa
Żółta kostka:
Pin 9 do plusa
Pin 18, 19 masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...