S4Tymbark Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przy gwałtownej zmianie biegów lub przy szybkim puszczeniu sprzęgła a nawet przy puszczeniu gazu słychać dosyć mocny stuk i czuć szarpniecie, na początku brałem pod uwagę podpory wału i dyfra ale okazały się w dobrym stanie natomiast po wizycie u mechanika okazało się ze ten stuk dochodzi z miejsca w którym wał wychodzi ze skrzyni, jakiego łożyska szukać jest jakaś fachowa nazwa tego łożyska/tej części? Pomoże ktoś? Jestem totalnym laikiem w sprawach mechaniki,a sam "Mechanik" nie miał pojęcia czy to się jakoś nazywa, zaproponowal zmierzyć i kupić łożysko wysokoobrotowe, co o tym myślicie?
quadral20004 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 moim zdaniem przyzyna jest w sprzegle.docisk albo lozysko oporowe siada
S4Tymbark Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dodam jeszcze, że jest lekki zgrzyt przy wrzucaniu 3 biegu, czasami ciężko wbić 1, o ciągłym szukaniu biegów już nie wspomne ale to raczej wina wybieraka z tego co się zorientowałem, czy te zgrzyty mogą mieć zwiazek z dociskiem lub z lożyskiem?
jacek70 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Albo łożysko oporowe ,albo synchronizator. Tak czy siak skrzynia na dół.
quadral20004 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 synchro to raczej powoduje te haczenie biegow
S4Tymbark Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 W takim razie skrzynia pójdzie do rozbiórki;\ Dzięki za podpowiedzi:-)
jacek70 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Tak źle wchodzące biegi to pewnie wina synchro, a szum to łożysko. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez jacek70
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się