arni1.8turbo 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam wszystkich. Mam taki problem ze po powrocie z polski zauwazylem ze na tylnej prawej oponie scielo bierznik na zewnętrznej sstronie. Odrazu pojechałem na stacje sprawdzic powietrze, bylo 1.7 atmosfery, ale z braku powietrza to na moja glowe to by scielo z dwoch stron. W weekend pokechalismy w gory i na sliskim auto dziwnie sie prowadzilo, tak jak by tyl wozilo. Dzisiaj wjechalem na podnosnik i na tulejech niema znaczacych luzow, moze minimalnie na tej duzej od calej lawy stylu. Prosze o jekies podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 podjechać na szarpaki, sprawdzić geometrię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Geometria na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Problem może dotyczyć też felgi, jeżeli nie jesteś ich pewny to weś to pod uwagę. Jeżeli była spawana i niewyważona to mogą takie rzeczy się dziać. Tak jak poprzednicy pisali to za pewne geometria, od jak dawna masz auto? Oby się nie okazało że to następstwo jakiegos zatajonego "hita" w tył kiedyś w przeszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jak sam zauważyłeś jest luz na tulejach. Teraz tylko potwierdź to na diagnostyce i zlikwiduj wymieniając co trzeba. Potem znowu kontrola i powinno być dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni1.8turbo 0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dziekuje za zainteresowanie. Zamowilem 2 duze tuleje ktore mialy luzy, bo musze miec je przy dokładnym sprawdzeniu bo jak chcialem wykrecic srube mocująca sanki do podwozia to niestety wszystko sie zapieklo, a auto jest mi potrzebne na codzien. Auto sprawdzone w serwisie i niebylo zanotowanych zadnych wypadkow. Z kolega doszlismy doniosku ze pod oobciazeniem guma w tuleji sie wygina. A po drugie zrobilo sie sucho i troche pojezdzilismy zygzakiem i wyczuwalne bylo jak wozi calym tylem. Mialem takie objawy w b4 jak mi tuleje belki walnely. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się