cichy193 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Koledzy, dzisiaj zapuściłem skanowanie i wyskoczyło mi coś takiego; Address 01: Engine (J623-CCWA) Labels: 059-907-401-CAP.clb Part No SW: 8K2 907 401 HW: 8K1 907 401 A Component: 3.0TDI EDC17 H01 0006 Revision: 15H01--- Coding: 010C000C190F0120 Shop #: WSC 06335 123 12345 ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118K2907401 001006 ROD: EV_ECM30TDI0118K2907401.rod VCID: EADBA42A0DDF644EAA7-80BF 1 Fault Found: 7900 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 00 [047] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 52 Mileage: 119806 km Date: 2014.09.11 Time: 09:10:36 Readiness: 0 0 0 0 0 Mam się martwić ? Czy ktoś wie czego dotyczy ten błąd ?
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Prawy zawór elektromagnetyczny hydraulicznego zawieszenia silnika do wymiany
cichy193 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Byłem wczoraj u mechanika, żeby temat sprawdzić, bo czytałem, że walnięta poducha mocno daje się we znaki, a u mnie żadnych objawów poza tym błędem. Wg niego wszystko jest ok, byc może czujnik przy poduszcze walnął albo wtyczka. Dla pewności wymienię przy okazji wymiany klocków i górnych wahaczy na wiosnę.
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 To tylko okablowanie do sprwdzenia ( masa oraz przewod do sterownika silnika)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się