Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsie budą.. proszę o analizę Logów b7 brb


pzn44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bardzo proszę o analizę logów statycznych. Drgania zaczęły się od delikatnych wibracji na wolnych obrotach, z czasem drgania się nasiliły i w końcu zaczęły się podczas jazdy przy przyśpieszaniu. Nie pojawiają się cyklicznie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik. To są moje pierwsze logi więc bardzo proszę o pomoc w diagnozie.

Grupa 001

http://vaglog.pl/log_201631.html

Grupa 003

http://vaglog.pl/log_201720.html

Grupa 004

http://vaglog.pl/log_201717.html

Grupa 007

http://vaglog.pl/log_201718.html

Grupa 013

http://vaglog.pl/log_201722.html

Grupa 023

http://vaglog.pl/log_201721.html

Z góry dziękuję.

pzn44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bardzo proszę o analizę logów statycznych. Drgania zaczęły się od delikatnych wibracji na wolnych obrotach, z czasem drgania się nasiliły i w końcu zaczęły się podczas jazdy przy przyśpieszaniu. Nie pojawiają się cyklicznie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik. To są moje pierwsze logi więc bardzo proszę o pomoc w diagnozie.

Grupa 001

http://vaglog.pl/log_201631.html

Grupa 003

http://vaglog.pl/log_201720.html

Grupa 004

http://vaglog.pl/log_201717.html

Grupa 007

http://vaglog.pl/log_201718.html

Grupa 013

http://vaglog.pl/log_201722.html

Grupa 023

http://vaglog.pl/log_201721.html

Z góry dziękuję.

pzn44

bipy sporo na minusie ,układ paliwowy do sprawdzenia po kątem filtra, pompy paliwa ,jakości paliwa -to na początek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za zainteresowanie, a czy jest mozliwe ze pompowtryski mam na wyrzutke ??

Jutro wymienie filtr paliwa ale wydaje mi się, ze to by było za proste.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , mam ten sam problem czy silnik zimny czy cieply , lekkie drgania ma , na wolnych obrotach podczas postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mamy podobny problem, tylko ja bardziej zaawansowany.. może ktoś życzliwy jeszcze dołączy się do tematu i coś podpowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienic komplet oringów na pompowtryskach i zrobić płukanke,tzn kupić preparat do czyszczenia układu paliwoego,gdzieś na forum jest dokładnie opisane jak się robi taką płukanke,bo korekcje kiepskie a zwłaszcza na 1 cylindrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź.. napewno sie zastosuje do porad, a czy z reszty logów nie widać niczego niepokojącego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa wtryski wykazują nadmierne zużycie, płukanie nie pomoże ani mycie, usterka lekko się zminimalizuje, ale problem nie zostanie rozwiązany.

Również i sama końcówka nie pomoże, jakbyś sam chciał dokonać "naprawy" występuje też zbyt duże opóźnienie na elektronice, wiązka wtrysków do przeczyszczenia.

Najlepiej znaleźć dobrego fachowca to jeden wtrysk masz za ok 250 ogarnięte. podkreślam dobrego, ile rzeźb ja już widziałem.. nie dawaj do zbysia w garaż, ale fachowca posiadającego sprzęt i wiedzę.

PS filtr paliwa w niczym nie pomoże, dodatkowe koszta. I jego zużycie sprawdza się w logach dynamicznych podczas jazdy z obciązeniem.

Edytowane przez QaDo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa wtryski wykazują nadmierne zużycie, płukanie nie pomoże ani mycie, usterka lekko się zminimalizuje, ale problem nie zostanie rozwiązany.

Również i sama końcówka nie pomoże, jakbyś sam chciał dokonać "naprawy" występuje też zbyt duże opóźnienie na elektronice, wiązka wtrysków do przeczyszczenia.

Najlepiej znaleźć dobrego fachowca to jeden wtrysk masz za ok 250 ogarnięte. podkreślam dobrego, ile rzeźb ja już widziałem.. nie dawaj do zbysia w garaż, ale fachowca posiadającego sprzęt i wiedzę.

PS filtr paliwa w niczym nie pomoże, dodatkowe koszta. I jego zużycie sprawdza się w logach dynamicznych podczas jazdy z obciązeniem.

Jestem juz umówiony z mechanikiem (raczej nie zbysiem :) ) ma to ogarniać ale dopiero w czwartek. Mówił że wiązke wtrysków trzeba będzie wymienić, jeśli jeszcze nie była.. (zalecane co 200k ). Filtr juz wymieniłem faktycznie nic nie pomogło.

Zastanawiam się czy te dwa wtryski pójdą na wyrzutke czy regeneracje, a może wystarczy wyczyszczenie.

dzięki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli u mnie na logach jest tak pierwszy ma -0.20 drugi -0.30. trzeci -0.15, czwarty 00 to co moze byc mechanik zalecil mi chemie , pomoze cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli u mnie na logach jest tak pierwszy ma -0.20 drugi -0.30. trzeci -0.15, czwarty 00 to co moze byc mechanik zalecil mi chemie , pomoze cos?

Suma wszystkich wartości powinna być jak najbliższa 0. Cos mi sie wydaje, że ta druga wartość u Ciebie to +0.30 .. wiec jest chyba całkiem dobrze.

dzisiaj odebrałem auto od mechanika.. problem z trzęsieniem znikł, walniety był pompowtrysk na 1 cylindrze. regeneracja załatwiła sprawę.

sprawdziłem od razu logi, korekcje ok ale dziwią mnie jednak wysokie bipy ...

23

http://vaglog.pl/log_204092.html

13

http://vaglog.pl/log_204087.html

pozdrawiam

dzisiaj odebrałem auto od mechanika.. problem z trzęsieniem znikł, walniety był pompowtrysk na 1 cylindrze. regeneracja załatwiła sprawę.

sprawdziłem od razu logi, korekcje ok ale dziwią mnie jednak wysokie bipy ...

23

http://vaglog.pl/log_204092.html

13

http://vaglog.pl/log_204087.html

pozdrawiam

Zauważyłem jeszcze, że podczas jazdy w grupie 018 pojawiają się inne wartości jak 0

http://vaglog.pl/log_204095.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...