Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odczytanie logów- 1.8T Q BEX


Mati6001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z moim A4, mianowicie podczas przyspieszania lubi mi poszarpywać, tak jakby się przycinał. Dzieje się tak przy mocniejszym wciśnięciu gazu na rozgrzanym silniku ( w sumie na zimnym nie wiem jak jest, bo go wtedy nie butuje). Związku z tym zrobiłem logi i prosiłbym o ich analizę. Z góry dziękuje za odpowiedzi.

" SKASOWAŁEM LOGI Z TEGO POSTU, ŻEBY NIE ZAŚMIECAŁY TEMATU"
Edytowane przez Mati6001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuc te logi do excela bo tu nic nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarejestruj sie na na http://vaglog.pl/i tam wrzuć logi.

Zrobiłem tak jak poradziłeś, ale niestety podczas wrzucania pliku na serwer wyskakuje mi, że jest zły format pomimo tego, że jest w .csv. Można jeszcze gdzie indziej to wrzucić?

Edytowane przez Mati6001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przejrzałem logi, generalnie za dużo nic nie widać, logi do powtórki, jest lpg? zrób jeszcze raz logi na benzynie, wczesniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma i zrób dynamicznie parami 002+033, 020+118 i 003+115, logów niczym nie konwertuj tylko wrzuc na vaglog. Logi robimy przynajmniej do 6 tys, to nie diesel że kreci sie do 4,5 tyś.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przejrzałem logi, generalnie za dużo nic nie widać, logi do powtórki, jest lpg? zrób jeszcze raz logi na benzynie, wczesniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma i zrób dynamicznie parami 002+033, 020+118 i 003+115, logów niczym nie konwertuj tylko wrzuc na vaglog. Logi robimy przynajmniej do 6 tys, to nie diesel że kreci sie do 4,5 tyś.

LPG nie ma. Przed robieniem logów błędy były kasowane i jestem zdziwiony, że są tylko do 4,5 tys. obrotów. Bo 2 przejazdy były do 6 tys., a ostatni do odcinki na 3 biegu. Ogólnie dzisiaj wróciłem z 120 km trasy i jak się silnik mocno rozgrzał to coraz częściej się zacinał. Raz przy wyprzedzaniu na 3 biegu to przestał w ogóle przyspieszać bo tak zaczęło nim szarpać i jeszcze dodatkowo check zaczął mrugać, ale gdy puściłem gaz to przestał się świecić. Wydaje mi się, że to może cewka na drugi garze powoli padać, bo wcześniej zdarzyło się dwa razy wypadanie zapłonu.

Dodatkowa wrzucam jeszcze błędy które wyskoczyły mi 2 miesiące temu:

4 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Edytowane przez Mati6001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to co dało sie odczytac z tych logów, ale nie widziałem tam żeby było gdzieś dociągnięte do 6 tys, ogólnie groch z kaustą. Cewka może padać jak check miga i wypadanie jest, świece sprawdzałeś wymieniałeś? z błędów to bład sai i niskiej wydajności katalizatora, musisz zrobić poprawnie logi może coś więcej wyjdzie.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to co dało sie odczytac z tych logów, ale nie widziałem tam żeby było gdzieś dociągnięte do 6 tys, ogólnie groch z kaustą. Cewka może padać jak check miga i wypadanie jest, świece sprawdzałeś wymieniałeś? z błędów to bład sai i niskiej wydajności katalizatora, musisz zrobić poprawnie logi może coś więcej wyjdzie.

Świece były sprawdzane i ponoć były w dobrym stanie. Zaraz napisze do osoby która robiła mi te logi, bo może mi coś źle wysłał. Jak tylko będę miał poprawne to odrazu je wrzucę. Dzięki za pomoc.

Witam ponownie,

udało mi się wczoraj zrobić logi tak jak radzono, a linki do ich wyników wrzucam poniżej.

DYNAMICZNE:

http://vaglog.pl/log_202336.html

http://vaglog.pl/log_202337.html

http://vaglog.pl/log_202338.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No logi w końcu ładnie wyszły, generalnie za bardzo nie widac co może być przyczyną szarpania, błąd kata często się pojawia? ja bym zaczoł chyba od wywalenia wkładu katalizatora, czasy wtrysków tez dość wysokie jakby pompa paliwa juz zaczęła niedomagać.


Co do świec jak nie wiesz kiedy były wymieniane to może warto wymienić, świece platynowe to na po 100 tyś przebiegu mogą wyglądac "dobrze"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No logi w końcu ładnie wyszły, generalnie za bardzo nie widac co może być przyczyną szarpania, błąd kata często się pojawia? ja bym zaczoł chyba od wywalenia wkładu katalizatora, czasy wtrysków tez dość wysokie jakby pompa paliwa juz zaczęła niedomagać.

Co do świec jak nie wiesz kiedy były wymieniane to może warto wymienić, świece platynowe to na po 100 tyś przebiegu mogą wyglądac "dobrze"

Tak jak pisałem wcześniej, podczas wyprzedzania zapalił mi się check po podłączeniu pod kompa pojawiło się ponownie wypadania zapłonu na 2 garze i standardowo katalizator.

Więc z katem trzeba będzie coś zrobić. I tu się zastanawiam czy kupić nowy katalizator a może go wyciąć i wstawić rurkę, albo strumienice (tylko w wypadku wycięcia trzeba się pobawić z 2 sondą). I tu taj mam pytanie, czy samochód będzie dużo głośniejszy po wycięciu kata i czy będzie śmierdziało spalinami?

A co do wypadania zapłonu to chyba wymienię cewkę na 2 cylindrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańsza opcja wyjąc kata i wywalić wkład, dzwięk nie zmieni sie za bardzo a jeśli tak to na plus lepiej słychac turbinke, co do spalin to będzie troche gorzej niż z katem ale to norma odczujesz tylko przy cofaniu :) Błąd kata usunąc z programu i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień cewki 2 cylindrów miejscami jak wywali błąd ponownie na innym garze to wtedy będziesz miał pewność uwalonej cewki.

A jeśli już wymieniać to lepiej od razu wszystkie, żeby za chwilę nie było powtórki z inną.

Możesz też zadzwonić do ASO Audi czy łapiesz się na akcję serwisową wymiany wadliwych cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień cewki 2 cylindrów miejscami jak wywali błąd ponownie na innym garze to wtedy będziesz miał pewność uwalonej cewki.

A jeśli już wymieniać to lepiej od razu wszystkie, żeby za chwilę nie było powtórki z inną.

Możesz też zadzwonić do ASO Audi czy łapiesz się na akcję serwisową wymiany wadliwych cewek.

Cewka wymieniona, Audi śmiga bez problemu. Teraz tylko trzeba zająć się katem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...