Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 2.5 tdi AKE


danielciagala

Rekomendowane odpowiedzi

Świece wszystkie nowe. Febi. Wcześniej miałem 4 spalone i jak wymieniłem na nowe to żadnej różnicy nie odczułem...kompletne zero. Rozrusznik kręci dobrze. bodajże 280 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok i co rozumiesz przez to że źle pali?

Przykładowo musisz go parę razy kręcić,czy długo kręcić?

Spróbowałbym trochę go przyspieszyć w okolicę 1ATDC i zobaczyć różnicę w b6 już to robili i pisali że pomogło na zimnym jak na ciepłym.

Choć ja ustawiając na blokada miałem 1.4-1.6ATDC☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez jakiś czas mialem w okolicach 0.6 ATC testowalem to kilka dni i nic. To samo. No muszę kręcić kilka sekund i tak jakby zaskakuje ale nie może zaskoczyć i chmura dymu jak zaskoczyvw końcu przez może 5 sekund a później igla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie masz na fajka od świec?bo świece wymieniłeś ale może napięcie do nich nie dochodzi ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem żaróweczką i zawsze świeciła. Przekaźnik też sprawdzałem. Tylko czy może być tak że zbyt słabe napięcie by dochodziło? Chyba nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, dziwne że nie pali jak trzeba.Zrób EGR tak czy siak silnik ma być w pełni mobilny aby wyeliminować usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawki Ci nie podam ale jak sprawdzałem to wiem że wartość była prawidłowa z ta podawana na forum. Nie pamiętam teraz dokładnie.

Wiesz jakbym nie miał wszystkich świec nowych to bym tak samo obstawiał.... Identyczne objawy są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece mogą być nowe ale prądu nie ma,na rozgrzanym silniku olej nie stawia oporu jak i pompa podaje paliwo.Dlatego ją wykluczyłem bo przeważnie jak ktoś ma problem z pompą to na ciepłym a nie na zimnym☺

Dodatkowo dawka paliwa jest inna na zimnym jak i na ciepłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłem czy jest prąd na fajkach. Sprawdzałem to żaróweczka. Wymontowałem i rozebrałem przekaźnik 202. Sprawny ,działa ,cyka.

Może jednak to zapowietrzanie. Kupiłem już nowy podgrzewacz i jak autko wróci od lakiernika to wymienie i zobaczymy wtedy:-)


No i wymieniony podgrzewacz na filtrze. Bez rezultatu. Dalej to samo.....Myślimy dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zrób test zanim odpalisz podgrzej świece 3 razy i zobacz jak wtedy ci odpali .

miałem podobnie ale w moim wypadku była to wina świec a Mianowice mechanik założył mi świece firmy DENSO (napięcie prądu 11 V) i wpierał mi kit ze to oryginalne świece Beru co później się okazało być nie prawda kazałem gościowi wykręcić świece przymnie , o tyle dobrze ze w zleceniu maił napisane jak wół jasno założyć świece żarowe firmy BERU wiec wymienił je na swój koszt, nie dopłaciłem mu ani grosza.

Po wymianie na BERU(12 volt) problem znikł - sprawdź dobrze świece bo może lecz nie musi to być rozwiązanie twojego problem z ciężkim odpalaniem

PS sprawdź czy nie masz popękanych fajek od świec .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odbieram auto po uszczelnieniu pompy wtryskowej. Podobno były uszczelnienia wywalone. Zobaczymy jak będzie palił. Jeśli nie pomoże to wymienie moje febi na beru i zobaczymy :-)

Dam znać na dniach czy uszczelnienie pompy pomogło .

Dziwne tylko że świece mające 11v sa także dedykowane do tego modelu....


Pomp zrobiona. Podobno bez zmian. Dalej to samo...:-/ Dzisiaj fachowiec pomierzy kompresje....wtedy myśle wszystko będzie jasne....Napisze później.


I problem prawdopodobnie rozwiązany. Słaba kompresja . Na wszystkich około 22 bary na 5 cylindrze ok17. Pewnie wytarte krzywki na wałkach. Mam dość tego auta...do żyda idzie...

Edytowane przez danielciagala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ściągnąć pokrywy i zobaczyć jak wyglądają wałki może się okazać że jest ok.

Spróbuj jeszcze wyjąć czujnik temperatury wtedy świece będą dłużej grzały i zobacz jak będzie odpalać.

Czujnik znajduje w okolicy lewej pokrywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież czujnik temp. był sprawdzany w temacie juz o tym pisałem.

Jak wałki mogą być ok skoro słaba kompresja? W zużycie pierścieni raczej nie wierze.

Tragedii nie ma ale i tak ja mam juz dość. Czas na zmiane na jakąś mocną benzyne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...