danielciagala 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Świece wszystkie nowe. Febi. Wcześniej miałem 4 spalone i jak wymieniłem na nowe to żadnej różnicy nie odczułem...kompletne zero. Rozrusznik kręci dobrze. bodajże 280 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ok i co rozumiesz przez to że źle pali? Przykładowo musisz go parę razy kręcić,czy długo kręcić? Spróbowałbym trochę go przyspieszyć w okolicę 1ATDC i zobaczyć różnicę w b6 już to robili i pisali że pomogło na zimnym jak na ciepłym. Choć ja ustawiając na blokada miałem 1.4-1.6ATDC☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ja przez jakiś czas mialem w okolicach 0.6 ATC testowalem to kilka dni i nic. To samo. No muszę kręcić kilka sekund i tak jakby zaskakuje ale nie może zaskoczyć i chmura dymu jak zaskoczyvw końcu przez może 5 sekund a później igla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Napięcie masz na fajka od świec?bo świece wymieniłeś ale może napięcie do nich nie dochodzi ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Sprawdzałem żaróweczką i zawsze świeciła. Przekaźnik też sprawdzałem. Tylko czy może być tak że zbyt słabe napięcie by dochodziło? Chyba nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Sprawdź, dziwne że nie pali jak trzeba.Zrób EGR tak czy siak silnik ma być w pełni mobilny aby wyeliminować usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 moze pompa daje o sobie znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Tylko że nie ma żadnych błędów coś by mu wyskoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 właśnie. Błędów nie ma a na ciepłym pali na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Obstawiam świece☺ Sprawdź jeszcze powyżej 5 oC czy jest różnica Jaką masz dawkę paliwa na zimnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dawki Ci nie podam ale jak sprawdzałem to wiem że wartość była prawidłowa z ta podawana na forum. Nie pamiętam teraz dokładnie. Wiesz jakbym nie miał wszystkich świec nowych to bym tak samo obstawiał.... Identyczne objawy są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Świece mogą być nowe ale prądu nie ma,na rozgrzanym silniku olej nie stawia oporu jak i pompa podaje paliwo.Dlatego ją wykluczyłem bo przeważnie jak ktoś ma problem z pompą to na ciepłym a nie na zimnym☺ Dodatkowo dawka paliwa jest inna na zimnym jak i na ciepłym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Mierzyłem czy jest prąd na fajkach. Sprawdzałem to żaróweczka. Wymontowałem i rozebrałem przekaźnik 202. Sprawny ,działa ,cyka. Może jednak to zapowietrzanie. Kupiłem już nowy podgrzewacz i jak autko wróci od lakiernika to wymienie i zobaczymy wtedy:-) No i wymieniony podgrzewacz na filtrze. Bez rezultatu. Dalej to samo.....Myślimy dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 witam zrób test zanim odpalisz podgrzej świece 3 razy i zobacz jak wtedy ci odpali . miałem podobnie ale w moim wypadku była to wina świec a Mianowice mechanik założył mi świece firmy DENSO (napięcie prądu 11 V) i wpierał mi kit ze to oryginalne świece Beru co później się okazało być nie prawda kazałem gościowi wykręcić świece przymnie , o tyle dobrze ze w zleceniu maił napisane jak wół jasno założyć świece żarowe firmy BERU wiec wymienił je na swój koszt, nie dopłaciłem mu ani grosza. Po wymianie na BERU(12 volt) problem znikł - sprawdź dobrze świece bo może lecz nie musi to być rozwiązanie twojego problem z ciężkim odpalaniem PS sprawdź czy nie masz popękanych fajek od świec . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Dzisiaj odbieram auto po uszczelnieniu pompy wtryskowej. Podobno były uszczelnienia wywalone. Zobaczymy jak będzie palił. Jeśli nie pomoże to wymienie moje febi na beru i zobaczymy :-) Dam znać na dniach czy uszczelnienie pompy pomogło . Dziwne tylko że świece mające 11v sa także dedykowane do tego modelu.... Pomp zrobiona. Podobno bez zmian. Dalej to samo...:-/ Dzisiaj fachowiec pomierzy kompresje....wtedy myśle wszystko będzie jasne....Napisze później. I problem prawdopodobnie rozwiązany. Słaba kompresja . Na wszystkich około 22 bary na 5 cylindrze ok17. Pewnie wytarte krzywki na wałkach. Mam dość tego auta...do żyda idzie... Edytowane 10 Marca 2015 przez danielciagala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audia4b6v6 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Możesz ściągnąć pokrywy i zobaczyć jak wyglądają wałki może się okazać że jest ok. Spróbuj jeszcze wyjąć czujnik temperatury wtedy świece będą dłużej grzały i zobacz jak będzie odpalać. Czujnik znajduje w okolicy lewej pokrywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Przecież czujnik temp. był sprawdzany w temacie juz o tym pisałem. Jak wałki mogą być ok skoro słaba kompresja? W zużycie pierścieni raczej nie wierze. Tragedii nie ma ale i tak ja mam juz dość. Czas na zmiane na jakąś mocną benzyne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się