Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknąca pompa wtryskowa AHH


zakwas1

Rekomendowane odpowiedzi

ja za uczelki do pompy dałem 19zł,a za wymianę i dodatkowo czyszczenie nastawnika dałem 150zł więc trochę sobie u Ciebie życzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto smiga nieporownywalnie lepiej.

Jest zywszy,rwie z kazdego biegu. Niby nie duża korekta dawki a tyle dała..

Kąt wtrysku chciałem przestawić ale tam jest tak żałosny dostęp,że odpusciłem.. Chyba zrobię to przy zmianie rozrządu.Tak jak mówiłem teraz jest 29-31. Auto odpala i odpalalo bez problemu.NIe wiem ile dałoby mi ustawienie w okolice 47-51.

Nic nie czyściłem.Nie ingerowałem dalej w pompę.Czujnika przesuwu też nie ruszałem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesuwając na 5 tym biegu kołem napędowym do pompy ustawiłem sobie odpowiednio pod nasadkę "13".Tyle,ze udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę.Tam jest taki dostęp,że szkoda gadać.Mimo,że łapy mam chude to ledwo wkładałem rękę.Przodu nie mam czasu teraz rozbierać całego :(

A tak na marginesie koledzy..

żeby nie zakładać kolejnego tematu.. Mam problem też,który bardzo mnie irytuje. Na wolnych obrotach auto hałasuje. Dziwny dzwiek wydobywa sie hm..z okolic pompy absu. Nie potrafię tego zlokalizować.Myślałem początkowo,że to tłumik wpada w rezonans.Wymienilem wszystkie gumy na wieszakach.Dalej to samo.Dzieje się to różnie.Zawsze na biegu jałowym.Po wcisnieciu sprzegla to samo(wiec to nie dwumas). Odglos to takie tyrkotanie.Jest to mega wkurzające....Raz mniej tyrkocze,raz bardziej.Zauwazylem,ze jak silnik jest już rozgrzany to to się dzieje.

Edytowane przez zakwas1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można sobie poradzić bez rozbierania przodu
poluzujesz te 3 śruby 13 + nasadka przegubowa + pokrętło 1/4 cala


co do tyrkotania sprawdź napinacz paska wielorowkowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesuwając na 5 tym biegu kołem napędowym do pompy ustawiłem sobie odpowiednio pod nasadkę "13".Tyle,ze udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę.Tam jest taki dostęp,że szkoda gadać.Mimo,że łapy mam chude to ledwo wkładałem rękę.Przodu nie mam czasu teraz rozbierać całego :(

A tak na marginesie koledzy..

żeby nie zakładać kolejnego tematu.. Mam problem też,który bardzo mnie irytuje. Na wolnych obrotach auto hałasuje. Dziwny dzwiek wydobywa sie hm..z okolic pompy absu. Nie potrafię tego zlokalizować.Myślałem początkowo,że to tłumik wpada w rezonans.Wymienilem wszystkie gumy na wieszakach.Dalej to samo.Dzieje się to różnie.Zawsze na biegu jałowym.Po wcisnieciu sprzegla to samo(wiec to nie dwumas). Odglos to takie tyrkotanie.Jest to mega wkurzające....Raz mniej tyrkocze,raz bardziej.Zauwazylem,ze jak silnik jest już rozgrzany to to się dzieje.

Tym kluczem:

h6450h.jpg

Dojdziesz do śrub pompy bez zdejmowania przodu. Oczywiście na to nasadka 13.

Edytowane przez trepek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...