emilos90 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów. Obecnie tylko logi statyczne, dynamiczne będą w weekend. Statyczne blok 000 http://vaglog.pl/log_202468.html blok 001 http://vaglog.pl/log_202473.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202474.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202475.html blok 007 http://vaglog.pl/log_202476.html blok 013 http://vaglog.pl/log_202477.html blok 023 http://vaglog.pl/log_202478.html Basic settings blok 000 http://vaglog.pl/log_202469.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202470.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202471.html blok 011 http://vaglog.pl/log_202472.html PS: Logi dynamiczne udało mi się wcześniej zrobić blok 000 http://vaglog.pl/log_202627.html blok 001 http://vaglog.pl/log_202628.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202629.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202633.html blok 008 http://vaglog.pl/log_202630.html blok 010 http://vaglog.pl/log_202631.html blok 011 http://vaglog.pl/log_202632.html Dzięki i pozdrawiam Edytowane 4 Lutego 2015 przez emilos90
paweu1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Kąt wtrysku do poprawy, temperatura silnika mogłaby być bliższa 90, geometria w ogóle się nie rusza w 011 BS, do sprawdzenia wężyki podciśnieniowe i N75, więcej można będzie powiedzieć po logach dynamicznych. Sprawdź EGR czy nie jest zasyfiony. Troche duże korekcje na jednym cylindrze. Jak auto jedzie? Nie wpada w tryb awaryjny Edytowane 4 Lutego 2015 przez paweu1
emilos90 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Tydzień temu został zmieniony n75 ponieważ miałem problem, że po osiągnięciu 110km/h tracił moc i trzeba było zgasić i odpalić ponownie samochód. Żadnych błędów nie mam i auto nie wpada w tryb awaryjny żadnych komunikatów nie dostaję. Co do kątu wtrysku to tylko regulacja? Bo gdzieś czytałem, że może być to zawór n108. W TDI timming dostaję wartość około 25. Ogólnie uważam, że auto dobrze się zbiera ale może da się lepiej:) Edit: Zrobiłem jeszcze dzisiaj logi dynamiczne linki do logów w pierwszym poście:). Edytowane 4 Lutego 2015 przez emilos90
goldi Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Po pierwsze uzupełnij profil Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii przepływka też coś słabo mierzy kiedy zmieniany filtr powietrza Czy po zmianie tego zaworu dalej wpada w tryb awaryjny Jęsli masz możliwość podmień tą przepływkę
emilos90 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Filtr powietrza jak i paliwa zmieniony nie dawno nie zrobiłem więcej jak 2tys kilometrów na nim. Po zmianie zaworu jest ok nie wpada w tryb awaryjny. Nie mam możliwości podmiany przepływki:( - co z nią może być nie tak? Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii Mam dokonać ponownego pomiaru w 011BS? Lub jeszcze jakiś inny blok zmierzyć? Edytowane 5 Lutego 2015 przez emilos90
goldi Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 a jak sie auto zachowuje śmiga normalnie czy może jest słabsze .Jedynie co mi sie nie podoba to ta przepływka w gr 3 słabiej mierzy ale w gr 8 nie widać żeby ciełą dawkę paliwa
emilos90 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Autko jak dla mnie śmiga w miarę normalnie. Znajomy jak się przejechał ( miał model z tym samym silnikiem) to mówił, że jego się lepiej zbierał. Jeszcze jest taki motyw, że przy mrozach -10 i więcej pojawia się nierówna praca silnika tak przez ok. 1-3s im większe mrozy tym praca silnika jest bardziej nierówna. To może być przyczyną niepoprawnego kąta wtrysku?
goldi Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Kąt wtrysku i świece źarowe wyjmij sprawdz albo zdejmij fajki i na probówke zobacz
emilos90 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Ok, świece zmieniałem na nowe, więc zostało zostało sprawdzić fajki. Czyli reasumując do sprawdzenia, zrobienia: kąt wtrysku, fajki, przepływka?, wężyki podciśnieniowe. A co z dużymi korekcjami na cylindrze?
goldi Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Z korekcjami nie ma tragedii jeszcze ustaw ten kąt wtrysku i nie grzeb jak nic sie nie dzieję jeśli trafi ci się gdzieś przepływka na podmianę to podmień zobaczysz czy będzie różnica i tylę
paweu1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Po pierwsze uzupełnij profil Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii przepływka też coś słabo mierzy kiedy zmieniany filtr powietrza Czy po zmianie tego zaworu dalej wpada w tryb awaryjny Jęsli masz możliwość podmień tą przepływkę Racja co do geometrii, być może trzeba sztangę skrócić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się