nethome1 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Zwykły tloczek Fi57 Taki też mam ale wkładając do niego oryginalny klocek przez źle dopasowany frez odstaje on od tłoka a tak nie może być musi dolegać idealnie do tłoka bo inaczej będzie klocek tarł cały czas o tarczę Klocek z zamiennikiem Klocek z oryginałem Edytowane 6 Marca 2015 przez nethome1
cabanmat Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Czy można raz na jakiś czas robić test elementów wykonawczych bloku ABS VAGiem ? Tak aby to "rozruszać" ?
Dev Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Zawsze przed wymianą plynu Zwykły tloczek Fi57Taki też mam ale wkładając do niego oryginalny klocek przez źle dopasowany frez odstaje on od tłoka a tak nie może być musi dolegać idealnie do tłoka bo inaczej będzie klocek tarł cały czas o tarczę Klocek z zamiennikiem Klocek z oryginałem Trzeba dac tokarzowi zeby roztoczyl co sie stalo ze starym tloczkiem ?
nethome1 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Zawsze przed wymianą plynu Zwykły tloczek Fi57Taki też mam ale wkładając do niego oryginalny klocek przez źle dopasowany frez odstaje on od tłoka a tak nie może być musi dolegać idealnie do tłoka bo inaczej będzie klocek tarł cały czas o tarczę Klocek z zamiennikiem Klocek z oryginałem Trzeba dac tokarzowi zeby roztoczyl co sie stalo ze starym tloczkiem ? Też tak pomyślałem o tokarzu tylko musi to jakoś sprytnie zamontować żeby nie uszkodził powierzchni zewnętrznej :-) Spadła osłonka dostał się brud porobiły się zarysowania i zatrzymał się w miejscu a tarcza grzała się razem z felgą
nethome1 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) wypoleruj go i zakładaj, nic mu nie bedzie Polerowałem i ma wżery :/ zamówiłem cały zacisk na all.... za 80zł podobno tłoczek jest w bdb stanie :-) swoją drogą dodam też że samo zakładanie uszczelki (zakupione w ASO 55zł ) na zacisk jest w A4 strasznie kiepskim rozwiązaniem chyba używają do tego jakiegoś przyrządu bo gumową uszczelkę z zalanym metalowym oringiem trzeba tak jakby nabić na ten zacisk porażka !!! :-) nie ma żadnego frezu itp. dlatego pewnie jak klocek ścierał się i już miał ostanie swoje dni to guma się naciągnęła i spadło to z zacisku :/ Edytowane 7 Marca 2015 przez nethome1
nethome1 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 taki zacisk składam w 10 sekund no jak robi się to n-ty raz to czemu nie ja z tym rozwiązaniem spotkałem się niedawno :-) ale mam już patent na to może nie 10s a 10min ale samo rozwiązanie technologiczne jest beznadziejne
Dev Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 a w czym masz problem ? zakłądasz osłonkę na tłoczek i sciagasz ja do dołu doł osłonki wkładasz w rowek w zacisku i wciskasz tłoczek zadna filozofia
nethome1 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) a w czym masz problem ? zakłądasz osłonkę na tłoczek i sciagasz ja do dołu doł osłonki wkładasz w rowek w zacisku i wciskasz tłoczek zadna filozofia teraz już nie ma problemu ale na początku jedna osłonka poszła do śmieci wygiął się oring i zrobiła się dziura :-) a chodzi o to że jak nasunęła się dolna część to przy wciskaniu dół odskakiwał i szlag mnie trafiał a w czym masz problem ? zakłądasz osłonkę na tłoczek i sciagasz ja do dołu doł osłonki wkładasz w rowek w zacisku i wciskasz tłoczek zadna filozofia W zacisku nie ma żadnego rowka (rowek jest na tłoczku) w gumowej uszczelce jest zalany metalowy oring który trzeba tak jakby nabić na zacisk i w tym nabijaniu jest zonk bo trzeba to zrobić tak by nie uszkodzić gumowej osłonki. Mi zanim to się udało zniszczyłem 2 szt (55zł w ASO nigdzie indziej tego nie można dostać). Edytowane 14 Marca 2015 przez nethome1
Dev Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Aaaa... bo Ty masz te gow...ne 314-tki. Trzeba byc niezłą parówą zeby je zniszczyc. juz nawet nie chce myslec co zrobisz z tylnym zaciskiem jak przyjdzie Ci wymienic uszczelniacze :polew:
nethome1 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Aaaa... bo Ty masz te gow...ne 314-tki. Trzeba byc niezłą parówą zeby je zniszczyc. juz nawet nie chce myslec co zrobisz z tylnym zaciskiem jak przyjdzie Ci wymienic uszczelniacze :polew: sam jesteś parówa trochę kultury !!
kotu Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 jaki płyn najlepiej zalać?? Co więcej wyciągnąłem sobie właśnie procedurę wymiany płynu z ESISu (ElsaWin) i tam nie ma nawet żadnego ostrzeżenia na temat ABS - jest tylko kolejność odkręcania zaworków hamulców/sprzęgła oraz inf. że należy używać specjalnej pompy VAS:) także nadal nie wiem co myśleć o tym... Gdzie znajduje się zawór do odpowietrzania układu sprzęgłowego? jaki jest dostęp do niego??
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Na skrzyni biegow od strony kierowcy. ciezko sie dostac. musisz uwazac na odpowietrznik aby go nie urwac najlepiej uzyc nasadki 6-katnej Edytowane 30 Września 2015 przez Dev
kotu Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Na skrzyni biegow od strony kierowcy. ciezko sie dostac. dzięki za podpowiedź. Dostęp do odpowietrznika jest dość dobry. Pompka sprzęgła wymieniona, układ odpowietrzony. Edytowane 22 Października 2015 przez kotu
Bartek2032 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Witam podpinam się pod post. Kupiłem dopiero co rodzicom w Niemczech A4 B8 2.0TDI. Chce wymienić płyn hamulcowy. Na jaki można wymienić? Stary należy spuścić? Coś jeszcze trzeba zrobić. Pozdr Edytowane 30 Października 2015 przez Bartek2032
Dev Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Ate Typ200 1litr Opisu poszukaj na forum
luki472 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Trzeba Vag podpinac i robic ta procedure o ktorej pisali koledzy wyzej czy mozna smialo robic bez tego? A poda ktos dokladnie w jakiej kolejnosi robic? zaczac od najblizszego kola, czy od kola ktore jest najdalej czyli prawy tyl...
MikelxD Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Od koła które jest najdalej było w autach bez ABS. Z tymi z ABS jest odwrotnie, zaczynasz od koła które jest najbliżej pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się