Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Szarpanie po zmianie biegu/dodaniu gazu 2.8 Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. W autku wymieniłem poduchy silnika/skrzyni na nieszczęsne Toprany, bo tylko takie były pod ręką. Każda zmiana biegu czy dodanie gazu/odpuszczenie gazu to szarpnięcie, drążek zmiany biegów też się lekko rusza. Czy to wina poduszek czy może coś innego ma winę?

Opublikowano (edytowane)

Jak poduszki silnika i skrzyni to tylko lemforder. U mnie szykuje się wymiana poduszek i odradzano mi nawet w sklepie tańsze zamienniki (na forum też) bo klienci się skarżą albo na buczenie albo na szarpanie i brak poprawy. Problem pojawia się przeważnie po paru miesiacach użytkowania. Ci co mają lema to nie mają problemu.

Ceny u Dzika z chyba listopada tak się kształtowały:

- lewa silnika 17701 01 199zł ,
- prawa silnika 21737 01 219zł,
- lewa skrzyni 17702 01 89zł,
- prawa skrzyni 21114 01 59zł.

To są ceny i poduszki dla 1.9 TDI 110 KM AFN z napędem Quattro, skrzynia 5 biegów. Nie wiem czy do Ciebie będą takie same czy inne.

Edytowane przez cptolgierd
Opublikowano

Kolego, ogarniałes temat? Ja w swojej 2.4Q wymienilem poduszki (lemf)i nie zmieniło sie nic. Powiadają, ze to skrzynia wraz z torensem, wiec po mału sie szykuje.

Opublikowano

Nic nie ogarniałem, ale jadąc na pierwszym biegu coś rzęzi jakby w skrzyni, więc może to skrzynia ma winę...albo luz na torsenie. Na razie krucho z kasą u mnie, więc jedynie wymienię olej w skrzyni i zobaczymy ile to jeszcze pojeździ. Powoli będę zbierał na skrzynkę 6b ;) W sumie w poprzednim b5 1.8 FWD miałem podobnie, wymieniłem poduchy i szarpanie nie ustało, ale było słabsze.

Opublikowano (edytowane)

i wyjaśniło się coś, co było powodem tych dziwnych odgłosów na jedynce? Dopytuje bo ja u siebie mam identycznie, że gdy ledwo autem się toczę i dodam delikatnie gazu to coś rzęzi i to tylko na pierwszym biegu :(

Edytowane przez tobiaszt
Opublikowano

Na moje to skrzynia, moja ma luz na mechanizmie różnicowym i halasuje na pierwszym biegu, zresztą czwórka też lekko wyje, więc trzeba się przygotować na zmianę skrzyni jak padnie. Jeżdżę tak drugi rok i oprócz hałasu nic się nie dzieje wiec jak padnie skrzynka to się poszuka 6b.

Opublikowano

Na moje to skrzynia, moja ma luz na mechanizmie różnicowym i halasuje na pierwszym biegu, zresztą czwórka też lekko wyje, więc trzeba się przygotować na zmianę skrzyni jak padnie. Jeżdżę tak drugi rok i oprócz hałasu nic się nie dzieje wiec jak padnie skrzynka to się poszuka 6b.

U mnie też mechanizm różnicowy ze sporym luzem. Auto użytkuje tylko czasem weekendowo, a tak to zamknięte na 3 zamki w garażu, więc jeszcze tego nie zrobiłem, ale jestem w fazie dopieszczania i chyba oddam do remontu. W Komornikach k/Poznania jest firma co nie boi się skrzyń quattro (przynajmniej tak twierdzą)i zrobią. Pewnie tanio nie będzie, ale jak czytałem duzo osób w quattro ma ten problem i inna skrzynia też pewnie nie będzie bez wad, a moja ma w sumie tylko (oryginalnie na 100% ) 180 000 km. Jak zrobię to napiszę ile to wyszło $$$.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...