a4maks 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a błąd nadal pozostał na 1 cyl. Sytuacja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe główne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompą oleju z odpowiedniej 2litrówki. Wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie, a wag podaje wartości na 1 cyl. ->2.99 na zimnym chodzi ładnie, a jak sie rozgrzeje to jak by chodziła 3 cylindry. Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blb Edytowane 9 Lutego 2015 przez a4maks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a bład nadal pozostał na 1 cyl. sytuazja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe głowne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompo oleju z odpowiedniej 2litrówki. wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie a wag wartosci na 1 podaje 2.99 na zimnym chodzi ładnie a jak sie rozgrzeje jak by chodziłna 3 cylindry. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blbPolska języka nie być tródna Sprawdź kompresję na pierwszym garku, może na rozgrzanym zawór się podwiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby Edytowane 9 Lutego 2015 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Podziękował za porady, nowe śruby kupione, jutro zmienię i napiszę czy się poprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby I w czym to ma pomóc?wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 w tym, ze jak śruba jest wyciągnięta to jest ciut luźny PD i w czasie pracy ciśnienie sprężania podnosi pd i przedostaje się do kanału paliwa wtedy motor nie równo może pracować...kilka razy przerobiony temacik - zaczyna się to zazwyczaj po kilku krotnym wkładniu wyciaganiu itd PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Acha :-) wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Przepraszam że dopiero teraz odpisuje, niestety choroba nie pozwoliła na wcześniejsza wymianę śrub. PO wymianie śrub mocujących pompowtrysk chodzi jak nowy. Dodam tylko że należy go dokręcać w silniku BLB przy nowych śrubach momentem 3Nm + 270 stopni ( ja dokręciłem 5Nm + 270 stopni ). Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się