mariuszolek Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Wczoraj po kupnie auta awaryjne nie chciały przestać świecić. Przypadkowy mechanik wyjął mi przekaźnik (przycisk od awaryjnych), powiedział że coś było ściśnięte i kazał jechać. Ale dziś znów to samo. Awaryjne włączają się po uruchomieniu silnika i już nie chcą wyłączyć. Po zgaszeniu silnika normalnie można je wyłączyć. Po ponownym uruchomieniu znów to samo... Auto miało założone jakieś lampy ledowe z tyłu. Światła świeciły. Po wymianie na zwykłe lampy nie ma lewej tylnej pozycji. FIS wywala żarówkę ale to nie żarówka. Być może ma to jakiś związek...? Pomóżcie bo nie mogę wyjechać z podwórka a do elektryka z niedziałającą pozycją umówiłem się dopiero na piątek Właśnie spostrzegłem że na liczniku wyświetla się "SAFE" Edytowane 10 Lutego 2015 przez mariuszolek
Gość cwiara Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Masz zrobione immo off w sterowniku silnika. Odpal silnik i odczekaj 15-20 min, awaryjne powinny sie wyłączyć. Trzeba zgrać licznik , klucze i ecu silnika, uruchomić immo i problem zniknie ----------------- Zrób porządek z tym jak najszybciej żeby Ci auta nie sprzątnęli.
mariuszolek Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Masz zrobione immo off w sterowniku silnika. Odpal silnik i odczekaj 15-20 min, awaryjne powinny sie wyłączyć. Trzeba zgrać licznik , klucze i ecu silnika, uruchomić immo i problem zniknie ----------------- Zrób porządek z tym jak najszybciej żeby Ci auta nie sprzątnęli. Dzięki kolego. Faktycznie silnik pochodził jakiś czas i światła się wyłączyły. Jedynie ostatnie zdanie Twojego postu mnie martwi, zrobię to vagiem? Jak do tej pory moje vagowskie zdolności to odczyt błędów... Może jest ktoś w okolicach Łodzi kto to odpłatnie ogarnie? Czy może mieć to związek z tym, że kluczyki raz otwierają auto a raz nie? Od wczoraj zdarzyło się że musiałem otwierać/zamykać auto ręcznie kilka razy. Sądziłem że to bateria, ale oba kluczyki szwankują... Edytowane 10 Lutego 2015 przez mariuszolek
Gość cwiara Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Niestety vagiem tego nie zrobisz. Trzeba specjalnym sprzętem włączyć immo w ecu silnika i wtedy znając piny immo vagiem dopasować licznik, klucze i ecu. Najlepiej zlecić to komuś kto sie zna na tym. Otwieranie auta i odpalanie to dwie niezależne od siebie rzeczy.
mariuszolek Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 Niestety vagiem tego nie zrobisz. Trzeba specjalnym sprzętem włączyć immo w ecu silnika i wtedy znając piny immo vagiem dopasować licznik, klucze i ecu. Najlepiej zlecić to komuś kto sie zna na tym. Otwieranie auta i odpalanie to dwie niezależne od siebie rzeczy. Masz pomysł gdzie się zgłosić? ASO?
Gość cwiara Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Niee. Aso sobie odpuść. Napisz może w dziale spotów łódzkich .
Krzycho81 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Immo off w sterowniku silnika nie powoduje "mrugania" awaryjnych. Immo w liczniku nie widzi klucza i tu jest problem,fakt ecu ma off inaczej by nie zapalił. Tak jak pisał kolega Cwiara niestety samym vagiem tego nie ogarniesz. Dodam też że nie podchodź do tego licznika z china klonem comandera lub innym wynalazkiem. Edytowane 11 Lutego 2015 przez Krzycho81
Gość cwiara Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak tak. O klucze sie rozchodzi ze nie autoryzowane, ale z immo off jest powiązane bo jakby nie odpaliło to by nie swiecily awaryjne
mariuszolek Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Panowie, jaka może być przyczyna? Ktoś wymieniał licznik czy dorabiał klucze...?
mariuszolek Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie jest dobrze. Cały dzień jeżdżę autem, nic nie migało. Podjechałem do magika z polecenia, dobrego magika który przez telefon wycenił naprawę na 500zł. Sądził że immo nie działa wcale. Dojechałem, gość włączył silnik i awaryjne migają. Wyłączył, podpiął się i zapalił, awaryjne nie migają, napisu SAFE brak. Powiedział że immo nie może być wyłączone skoro raz sytuacja się zdarza a raz nie. Powiedział że nie poradzi bo nie wie co to, musiałbym podłączyć się w momencie kiedy problem występuje. Moduł komfortu wywalił bardzo dużo błędów które on skasował. Być może to wszystko ma jakiś związek... Plus kluczyki które raz otwierają a raz nie otwierają auta z pilota...
Madol1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie jest dobrze. Cały dzień jeżdżę autem, nic nie migało. Podjechałem do magika z polecenia, dobrego magika który przez telefon wycenił naprawę na 500zł. Sądził że immo nie działa wcale. Dojechałem, gość włączył silnik i awaryjne migają. Wyłączył, podpiął się i zapalił, awaryjne nie migają, napisu SAFE brak. Powiedział że immo nie może być wyłączone skoro raz sytuacja się zdarza a raz nie. Powiedział że nie poradzi bo nie wie co to, musiałbym podłączyć się w momencie kiedy problem występuje. Moduł komfortu wywalił bardzo dużo błędów które on skasował. Być może to wszystko ma jakiś związek... Plus kluczyki które raz otwierają a raz nie otwierają auta z pilota... Ale przecież zobaczyć czy jest immo off to on nie potrzebuje widzieć mrugających awaryjek ani safe. Sprawdził VIN, IMMO ID w liczniku? Porównał czy pasują te dane do ECU?
mariuszolek Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie jest dobrze. Cały dzień jeżdżę autem, nic nie migało. Podjechałem do magika z polecenia, dobrego magika który przez telefon wycenił naprawę na 500zł. Sądził że immo nie działa wcale. Dojechałem, gość włączył silnik i awaryjne migają. Wyłączył, podpiął się i zapalił, awaryjne nie migają, napisu SAFE brak. Powiedział że immo nie może być wyłączone skoro raz sytuacja się zdarza a raz nie. Powiedział że nie poradzi bo nie wie co to, musiałbym podłączyć się w momencie kiedy problem występuje. Moduł komfortu wywalił bardzo dużo błędów które on skasował. Być może to wszystko ma jakiś związek... Plus kluczyki które raz otwierają a raz nie otwierają auta z pilota... Ale przecież zobaczyć czy jest immo off to on nie potrzebuje widzieć mrugających awaryjek ani safe. Sprawdził VIN, IMMO ID w liczniku? Porównał czy pasują te dane do ECU? Nic nie sprawdził chyba oprócz błędów. Wziął tylko kluczyk i poszedł gdzieś na kilka minut. Czyli d*pa a nie magik
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Hej - immo jestem w stanie Ci ogarnąć, ale faktycznie możesz mieć problem z pętlą indukcyjną - inaczej napis "SAFE" występowałby zawsze. 511991623 - dzwoń, jeśli potrzebujesz - jakoś się umówimy. Myślę, że możesz mieć zainstalowany dodatkowy alarm/odcięcie, ale to po prostu sprawdzę
Gość cwiara Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Juz mu wczoraj dalem namiar do Ciebie Bartek
mariuszolek Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Wygląda na to że jestem uratowany Dzięki wszystkim. Napiszę później jaki był dalszy rozwój sytuacji
DeeJay_Kill Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Napiszesz, jesli problem został zażegnany Sent from my iPhone using Tapatalk
mariuszolek Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Panowie, byłem u DeeJay_Kill. Chyba nie mogłem lepiej trafić więc dzięki za polecenia. Immo off- to był problem migających awaryjnych. Licznik był wymieniony w 2006r., ale immo, ecu i kluczyki są zgrane. Komputer nie wskazał bezpośredniej przyczyny dla której ktoś odciął immo, więc Bartek je załączył. Okazuje się że przyczyna gdzieś tkwi, bo po południu po którymś odpaleniu auta po powrocie do domu immo odcięło zapłon. SAFE na liczniku. Wobec tego teraz zapłon jest odcinany z taką samą częstotliwością co migały awaryjne Bartek kazał mi wrócić do siebie czym prędzej, ale dam radę dopiero w przyszłym tygodniu więc dam znać co i jak... Panowie, DeeJay rozebrał zegary i stacyjkę. Sprawdził połączenia wszystkich kabli od immo, podociskał... I działa Ani razu nie odcięło mi zapłonu. Dzięki wszystkim za pomoc, a przede wszystkim DeeJayowi Edytowane 21 Lutego 2015 przez mariuszolek
Rekomendowane odpowiedzi