Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BIP-y pytanie .!


Dawidos91

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was takie zapytanie czy BIPy (w tym silniku) gdy oscylują w granicach (-)30-60 to jest normalne czy tak nie powinno być ? proszę was o pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy :thumbup1:

ok dzieki za odpowiedz :) pozdrawiam chciałem sie po prostu upewnić bo nic generalnie sie nie dzieje .; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP jest to odchyłka od ustalonego czasu otwarcia elektrozaworu pompowtrysku czyli tak jakby dalszy ciąg korekcji które wprowadza ECU aby silnik równo pracował. Jesli BIPy są na + elektrozawór jest otwart dłużej niz ustaliłą fabryka ze względu np. na przycieranie pompki przez zużycie. Jesli mamy na - elektro zawór otwarty jest krócej niz ustaliłą fabryka, powodem moze być np za mała ilość paliwa w pompce i aby wyszło odpowiednie cisnienie ECU otwiera krócej elektrozawor, przyczyną małej ilości paliwa jest np. brudny filtr paliwa lub słaba pompa vacum o czym mało kto wie ......

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy :thumbup1:

BRB to EDC16 , tam BIPY to -60 do 60 ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie BIP-y są na poziomie -60 na każdym cylindrze (BRB). Przed chwilą zmieniłem filtr paliwa na nowy, brak zmian. Jak ze spalaniem u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy :thumbup1:

BRB to EDC16 , tam BIPY to -60 do 60 ....

czyli przenieśli granice wyżej... ale czy to coś zmienia?

a jak walczyć z dodatnimi BIP'ami? bo kiedyś ktoś pisał że końcówka zarypana nagarem i trzeba by w ultradźwiękach czyścić a tutaj kolega Łukasz pisał że pompka sie przyciera

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...