Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 280 -> 288 (przód)


David91gtr

Rekomendowane odpowiedzi

Jarzmo masz wyzsze to i ramie masz wyzsze co za tym idzie dzialajac taka sama siłą zwiekszasz skutecznosc hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym względem to wiem, jakieś zasady fizyki znam.

To teraz może inne pytanie, co jeśli by porównać cały komplet ori 312mm do swapa 312mm lecz na zacisku i klocku z 288mm?

skuteczność będzie taka sama w obu czy jednak cały zestaw ori 312mm nieco lepszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacisk i klocek w 288 i 312mm jest taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i o to mi chodziło :decayed:

bo myślałem że jednak klocek jest inny biorąc pod uwagę inny rozmiar tarczy

Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zeby bardziej namieszac Ci w bani to Klocek do 320 i 345 jest podobnej wielkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz dopiero mi namieszałeś ;)

a powiedz mi za ile mniej wiecej mógłbym wyrwac taki zestaw czyli tarcza 312mm (nie nowa, ale w miare dobrym stanie) i jarzma do tego?

i w ogóle jakiego jarzma szukać jak coś? bo spotkałem się z określeniem jarzma pod żeliwną zwrotnice

bo szukam na olx ale nic konkretnego nie znalazłem

Edytowane przez przemek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzma ok 200zl/kpl

tarcze tylko nowe żadnego szajsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stosunkowo drogie te jarzma :P

ale jakiego szukać?

lub od czego innego też pasuje np a6

Edytowane przez przemek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami można znaleźć za 100zl ale na prwno nie na forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trzeba by było szukac od jakiegoś rozbitka może


jakie modele lub wersje silnikowe miały tarcze 312mm?

chodzi mi od jakich pasują tarcze jak i jarzma, np a6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a4 ich nie bylo

golf4, ttka, a6 c5 przedlift

seat leon, toledo

Passat b5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli A jest większe od B no to logiczne przecież że klocek z 288mm przy 312mm nie będzie 'szorował' po całej powierzchni tarczy do tego przeznaczonej więc wypadało by też zmienić klocki a jak klocki to i CHYBA zaciski

A jest równe B i dlatego klocek jest taki sam i "szoruje" po calej powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzie mogę dostać sztywny przewód miedziany do zacisku ATE ? Czy może zarobić na długość i wygiąć ?



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzie mogę dostać sztywny przewód miedziany do zacisku ATE ? Czy może zarobić na długość i wygiąć ?

Moge Ci dorobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W a4 ich nie bylo
golf4, ttka, a6 c5 przedlift
seat leon, toledo
Passat b5l
a takie podejdą: http://allegro.pl/zaciski-jarzma-312-mm-rs-gti-cupra-a3-s3-i5151617619.html? z s3 lub b6 też podpasują?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te z allegro nie będą pasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...