Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wyczuwalne stuki w maglownicy


bgga

Rekomendowane odpowiedzi

skąd masz pewność że to stuki na maglownicy a nie któryś z wahaczy

co do samej maglownicy to mogą być luzy na listwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a luzu na kierownicy nie ma

sprawdzałeś to na włączonym silniku czy wyłączonym

na włączonym gdy pompa pracuje nic nie wyczujesz jedynie gdy silnik jest zgaszony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a luzu na kierownicy nie ma

sprawdzałeś to na włączonym silniku czy wyłączonym

na włączonym gdy pompa pracuje nic nie wyczujesz jedynie gdy silnik jest zgaszony

nie ma luzu ani na zgaszonym silniku ani podczas jazdy. tylko te stuki, ktore przenoszą sie na kierownice.[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 11:04_________________________________________________nalazlem przyczyne. okazalo sie ze luz jest w miejscu polaczenia maglownicy z drazkiem kierowniczym. Czy to sie jakos latwo wymienia? Czy też wiaze sie to z powazniejsza robota? Ktos ma w tym doswiadecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maglownice z drążkiem łączy przegub kulisty który jest elementem drążka kierowniczego

zatem masz drążek kierowniczy do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego niałem podobny problem stukanie przy szybkich i krutkich ruchach na postoju oczywiscie na zgaszonym silniku nie pomogło nic tylko wymiana maglownicy a po maglownicy padła pompa ale to tak na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pozostaje tylko magiel

najprawdopodobniej luz na listwie i nic więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pozostaje tylko magiel

najprawdopodobniej luz na listwie i nic więcej

Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka.

Powiedzcie koledzy ile mnie moze kosztowac wymiana magla i czy to duzo czasu zabiera? Samemu to idzie zrobic? Z tego co widzialem nie ma tam za dobrego dostępu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mi udało sie wymienic samemu nawet bez kanału jest tylko jedna sruba od spodu a dwie w wnece kolo serwa doszedłem do wprawy bo wyciagalem dwa razy poniewarz uzywka z giełdy za 400 zl okazala sie gorsza niz ta moja wiec poszperałem troche i znalazłem goscia w krakowie który regeneruje te magle znany w serwisach samochodowych i warsztatach u niego na wymiane zapłaciłem 500 zł i skonczyły sie moje cierpienia z maglem super chodzi bez zastrzezen .Jesli masz kogos takiego to radze po reg bo nowa ok 2000 a na giełdzie powypadek albo złom i szukaj wiatru w polu. : :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mi udało sie wymienic samemu nawet bez kanału jest tylko jedna sruba od spodu a dwie w wnece kolo serwa doszedłem do wprawy bo wyciagalem dwa razy poniewarz uzywka z giełdy za 400 zl okazala sie gorsza niz ta moja wiec poszperałem troche i znalazłem goscia w krakowie który regeneruje te magle znany w serwisach samochodowych i warsztatach u niego na wymiane zapłaciłem 500 zł i skonczyły sie moje cierpienia z maglem super chodzi bez zastrzezen .Jesli masz kogos takiego to radze po reg bo nowa ok 2000 a na giełdzie powypadek albo złom i szukaj wiatru w polu. : :hi:

No to jakies pocieszenie, sam sobie to raczej wymienie, tylko kilka dni bez autka :(

Masz namiar na tego typa z Krakowa? Jak jest sprawdzony moze i ja skozystam.

Powiedz jaki masz przebieg? U mnie jest 150 tys wiec sie dziwie czemu juz ten problem sie pojawil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 200 tys ale olej w wspomaganiu chyba nigdy nie był wymieniany i dla tedo padła znam goscia któremu padła po 100 tys auto miał od nowosci ale ten gosc chyba nie wysyła tylko odbiór osobisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka.

nie widzę związku

jeżeli myślisz że inne marki są bezawaryjne to jesteś w błędzie

nie ma auta które by się nie psuło więc zamiast histeryzować trzeba po prostu naprawić auto

wiele ludzi niestety chciałoby kupić samochód i nic zupełnie przy nim nie robić

a nie sztuką jest kupić tylko później utrzymać w dobrym stanie a nie sprzedawać śmiecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymienisz magiel to możesz poprobować dokręcić śrubę na maglownicy która jest od spodu na klucz 18.Ja lekko dokręciłem i luz się wykasował,czasem ta śruba jest mocno zabezpieczona i nie można jej ruszyć ale warto sprobować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka.

nie widzę związku

jeżeli myślisz że inne marki są bezawaryjne to jesteś w błędzie

nie ma auta które by się nie psuło więc zamiast histeryzować trzeba po prostu naprawić auto

wiele ludzi niestety chciałoby kupić samochód i nic zupełnie przy nim nie robić

a nie sztuką jest kupić tylko później utrzymać w dobrym stanie a nie sprzedawać śmiecia

Wczesniej mialem Astre ok 2 lat (1994) 1.7 TDI -isuzu i teraz jezdzi ją moj Ojciec, 250 tys i nic sie nie dzieje po za exploatacja :)

Audi zmieniam co pol roku :)

Tak troche z przekasem to napisalem bo wiem ze nie ma aut bezawaryjnych :)... tylko czemu to zawsze mnie się to zdarza? ;)

Zanim wymienisz magiel to możesz poprobować dokręcić śrubę na maglownicy która jest od spodu na klucz 18.Ja lekko dokręciłem i luz się wykasował,czasem ta śruba jest mocno zabezpieczona i nie można jej ruszyć ale warto sprobować.

Chodzi o to ze u mnie nie ma luzu. Tylko jakies dziwne stuki.

Stuki pojawily sie teraz rowniez na zapalonym silniku (wczesniej nie byly slyszane)

Po wekendzie sprawdze moze jednak tą srube dokrecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko za mocno nie dociskaj od razu bo maglownica będzie ciężko chodzić,trzeba to zrobić z wyczuciem co pół obrotu sprawdzać zachowanie kierownicy czy nie sztywna. Nawet stukało jak przyspieszałem i wtedy lekko przód unosiło to pojawiał się stuk,przy hamowaniu i na wybojach.Po dokręceniu jak na razie odpukać jest cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko za mocno nie dociskaj od razu bo maglownica będzie ciężko chodzić,trzeba to zrobić z wyczuciem co pół obrotu sprawdzać zachowanie kierownicy czy nie sztywna. Nawet stukało jak przyspieszałem i wtedy lekko przód unosiło to pojawiał się stuk,przy hamowaniu i na wybojach.Po dokręceniu jak na razie odpukać jest cisza.

jaki tam bedzie klucz? Trzeba to dokrecac na zgaszonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba na klucz 18 i dokręcasz oczywiście na zgaszonym,po dokręceniu pół obrotu odpalasz i sprawdzasz jak chodzi kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...