bgga 0 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam Mam wyczuwalne stuki w maglownicy po lewej stronie, wymienilem drazek a przy najechaniu przy malej predkosci na nierownosc slychac gluche pukania w maglownicy. Czy jest jakas mozliwosc regulacji tych stukow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 skąd masz pewność że to stuki na maglownicy a nie któryś z wahaczy co do samej maglownicy to mogą być luzy na listwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgga 0 Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Sprawdzalem wahacz. Ruszajac za drazaek reka z kanalu slychac stuk w maglownicy. A te luzy na listwie da sie jakos zlikwidowac? Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 podczepie sie pod temat. Mam podobny problem auto ma 140 tys przebiegu i problem nasila sie od jakiegos czasu, stuki sa cora bardziej odczuwalne, a luzu na kierownicy nie ma i auto dobrze sie prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 a luzu na kierownicy nie ma sprawdzałeś to na włączonym silniku czy wyłączonym na włączonym gdy pompa pracuje nic nie wyczujesz jedynie gdy silnik jest zgaszony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 a luzu na kierownicy nie ma sprawdzałeś to na włączonym silniku czy wyłączonym na włączonym gdy pompa pracuje nic nie wyczujesz jedynie gdy silnik jest zgaszony nie ma luzu ani na zgaszonym silniku ani podczas jazdy. tylko te stuki, ktore przenoszą sie na kierownice.[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 11:04_________________________________________________nalazlem przyczyne. okazalo sie ze luz jest w miejscu polaczenia maglownicy z drazkiem kierowniczym. Czy to sie jakos latwo wymienia? Czy też wiaze sie to z powazniejsza robota? Ktos ma w tym doswiadecznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 maglownice z drążkiem łączy przegub kulisty który jest elementem drążka kierowniczego zatem masz drążek kierowniczy do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 maglownice z drążkiem łączy przegub kulisty który jest elementem drążka kierowniczego zatem masz drążek kierowniczy do wymiany Wymieniony - stukanie nadal występuje HELP.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytnik 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 kolego niałem podobny problem stukanie przy szybkich i krutkich ruchach na postoju oczywiscie na zgaszonym silniku nie pomogło nic tylko wymiana maglownicy a po maglownicy padła pompa ale to tak na marginesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 czyli pozostaje tylko magiel najprawdopodobniej luz na listwie i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 czyli pozostaje tylko magiel najprawdopodobniej luz na listwie i nic więcej Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka. Powiedzcie koledzy ile mnie moze kosztowac wymiana magla i czy to duzo czasu zabiera? Samemu to idzie zrobic? Z tego co widzialem nie ma tam za dobrego dostępu...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytnik 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 kolego mi udało sie wymienic samemu nawet bez kanału jest tylko jedna sruba od spodu a dwie w wnece kolo serwa doszedłem do wprawy bo wyciagalem dwa razy poniewarz uzywka z giełdy za 400 zl okazala sie gorsza niz ta moja wiec poszperałem troche i znalazłem goscia w krakowie który regeneruje te magle znany w serwisach samochodowych i warsztatach u niego na wymiane zapłaciłem 500 zł i skonczyły sie moje cierpienia z maglem super chodzi bez zastrzezen .Jesli masz kogos takiego to radze po reg bo nowa ok 2000 a na giełdzie powypadek albo złom i szukaj wiatru w polu. : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 kolego mi udało sie wymienic samemu nawet bez kanału jest tylko jedna sruba od spodu a dwie w wnece kolo serwa doszedłem do wprawy bo wyciagalem dwa razy poniewarz uzywka z giełdy za 400 zl okazala sie gorsza niz ta moja wiec poszperałem troche i znalazłem goscia w krakowie który regeneruje te magle znany w serwisach samochodowych i warsztatach u niego na wymiane zapłaciłem 500 zł i skonczyły sie moje cierpienia z maglem super chodzi bez zastrzezen .Jesli masz kogos takiego to radze po reg bo nowa ok 2000 a na giełdzie powypadek albo złom i szukaj wiatru w polu. : No to jakies pocieszenie, sam sobie to raczej wymienie, tylko kilka dni bez autka Masz namiar na tego typa z Krakowa? Jak jest sprawdzony moze i ja skozystam. Powiedz jaki masz przebieg? U mnie jest 150 tys wiec sie dziwie czemu juz ten problem sie pojawil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytnik 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 ja mam 200 tys ale olej w wspomaganiu chyba nigdy nie był wymieniany i dla tedo padła znam goscia któremu padła po 100 tys auto miał od nowosci ale ten gosc chyba nie wysyła tylko odbiór osobisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka. nie widzę związku jeżeli myślisz że inne marki są bezawaryjne to jesteś w błędzie nie ma auta które by się nie psuło więc zamiast histeryzować trzeba po prostu naprawić auto wiele ludzi niestety chciałoby kupić samochód i nic zupełnie przy nim nie robić a nie sztuką jest kupić tylko później utrzymać w dobrym stanie a nie sprzedawać śmiecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zanim wymienisz magiel to możesz poprobować dokręcić śrubę na maglownicy która jest od spodu na klucz 18.Ja lekko dokręciłem i luz się wykasował,czasem ta śruba jest mocno zabezpieczona i nie można jej ruszyć ale warto sprobować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nie, no czy ja zawsze musze miec pecha do AUDI. 3 audi i w trzecim znowu jakis problem. Załamka. nie widzę związku jeżeli myślisz że inne marki są bezawaryjne to jesteś w błędzie nie ma auta które by się nie psuło więc zamiast histeryzować trzeba po prostu naprawić auto wiele ludzi niestety chciałoby kupić samochód i nic zupełnie przy nim nie robić a nie sztuką jest kupić tylko później utrzymać w dobrym stanie a nie sprzedawać śmiecia Wczesniej mialem Astre ok 2 lat (1994) 1.7 TDI -isuzu i teraz jezdzi ją moj Ojciec, 250 tys i nic sie nie dzieje po za exploatacja Audi zmieniam co pol roku Tak troche z przekasem to napisalem bo wiem ze nie ma aut bezawaryjnych ... tylko czemu to zawsze mnie się to zdarza? Zanim wymienisz magiel to możesz poprobować dokręcić śrubę na maglownicy która jest od spodu na klucz 18.Ja lekko dokręciłem i luz się wykasował,czasem ta śruba jest mocno zabezpieczona i nie można jej ruszyć ale warto sprobować. Chodzi o to ze u mnie nie ma luzu. Tylko jakies dziwne stuki. Stuki pojawily sie teraz rowniez na zapalonym silniku (wczesniej nie byly slyszane) Po wekendzie sprawdze moze jednak tą srube dokrecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Tylko za mocno nie dociskaj od razu bo maglownica będzie ciężko chodzić,trzeba to zrobić z wyczuciem co pół obrotu sprawdzać zachowanie kierownicy czy nie sztywna. Nawet stukało jak przyspieszałem i wtedy lekko przód unosiło to pojawiał się stuk,przy hamowaniu i na wybojach.Po dokręceniu jak na razie odpukać jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_kkk 0 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Tylko za mocno nie dociskaj od razu bo maglownica będzie ciężko chodzić,trzeba to zrobić z wyczuciem co pół obrotu sprawdzać zachowanie kierownicy czy nie sztywna. Nawet stukało jak przyspieszałem i wtedy lekko przód unosiło to pojawiał się stuk,przy hamowaniu i na wybojach.Po dokręceniu jak na razie odpukać jest cisza. jaki tam bedzie klucz? Trzeba to dokrecac na zgaszonym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Śruba na klucz 18 i dokręcasz oczywiście na zgaszonym,po dokręceniu pół obrotu odpalasz i sprawdzasz jak chodzi kierownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się