duszek19907 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam, mam duży problem z moją b6, podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła auto zgasło, zapaliła sie kontrolka EPC bardzo długo kręciłem aż w końcu auto odpaliło natomiast do wcześniejszej kontrolki zapalił sie rownież błąd na silniku, auto straciło połowę mocy. Dodam ze wcześniej delikatnie falowały obroty. Macie moze pomysł gdzie zacząć szukania przyczyny? Cewka, przepustnica? Proszę o pomoc, szukałem, natomiast na forum nic nie mogę znaleźć. A przed wizytą u mechanika chciałbym mieć rozeznanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Podepnij vaga i zobacz jakie pojawią się błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam taki zamiar, w sobotę pojadę do jakiego warsztatu i zobaczymy ... Dodam jeszcze ze podczas jazdy auto szarplo spadły obrady do zera, podniosły sie i w tym momencie zapaliła sie kontrolka EPC wraz z błędem na silniku. Macie jakies pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 mozliwe ze przeplywka , ale to jak wróżenie z fusów , diagnostyka VAG wszystko wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 A oto wynik podpięcia pod kompa : - uklad katalizatorów, rząd 1 za mała skuteczność- statycznie - czujnik prędkości obrotowej silnika- brak sygnału -sporadycznie - czujnik 1/2 położenia pedału przyspieszenia- niewiarygodny sygnał- sporadycznie. Dodam jeszcze ze mechanik mówił ze na 99% jest to czujnik prędkości obrotowej silnika( prawie 400 zł)oraz auto u mechanika juz nie odpaliło. Co otym sądzicie ? Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 katalizatorem bym sie nie przejmowal , pierwsze co to wykasowac bledy i odpalic o ile da sie odpalic. Nastepnie sprawdzic ktory bład pierwszy sie pojawi. A masz dokladne numery bledow ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Nie wiem czy o te numery chodzi.. Czujnik pr obrotowej 16706 P0322 Położenia pedału przyspieszenia 18047 P1639 Po odpaleniu wyskoczył ten od pr. obrotowej silnika, myśle ze nim sie zajmę, a orientujesz sie moze jaka jest cena tego od położenia pedału przyspieszania? Moze wystarczy coś przeczyścić? Ew jakaś wilgoć podeszła? I w którym miejscu sie on znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 8E1 723 523 G - pedał gazu , na allegro po 100zl. 07890-433A - czujnik predkosci obrotowe (czujnik polozenia wału) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Myślisz ze wystarczy wymienić pedał? Gdzieś wyczytałem ze często czujnik potrafi zamoknac i wystarczy go wysuszyć W sumie sprawdzałem teraz na Allegro to po 30 zł nawet sa wiec nie ma sesu sobie głowy zawracać.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Za problemy z odpaleniem napewno odpowiada czujnik polozenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) No jasne, zamówiłem juz czujnik położenia wału, odezwę sie po poniedziałkowej wymianie czujnika i pedału gazu z potencjometrem Czujnik położenia wału dzisiaj wymieniony, błędy skasowane, jak narazie wszystko ok. Edytowane 23 Lutego 2015 przez duszek19907 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolin666 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Mam audio a4 2.0 benzyną i tez mam problem z odpalaniem ale wymieniony mam już czujnik położenia wału i dalej to samo ? może ktoś wie czego szukać dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Mam audio a4 2.0 benzyną i tez mam problem z odpalaniem ale wymieniony mam już czujnik położenia wału i dalej to samo może ktoś wie czego szukać dalej Czujnik nowy czy używany ? Jakieś błędy od wymiany czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolin666 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Czujnik jest nowy ☺ gdy jest zimny ładnie odpala ale pokazuje się checkengine a gdy jest rozgrzany dodatkowo się świeci epc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Co to za checkengine, tzn. jaki reprezentuje błąd na Vag'u? Skopiuj ten błąd w całości i wklej tutaj. Pod tym błędem zapewne coś jest. Dopóki nam go nie przedstawisz nie będzie wiadomo w czym jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się