Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nadanie srebrnemu lakierowi blasku :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam otóż w detalingu jestem zielony ,jedynie używałem pasty z K2 coś tam dawało efekt ale zostawy pod światłem mazy :facepalm:

Więc jako iż zbliża się do nas wiosna wielkimi krokami chciałbym odswieżyć w własnym zakresie lakier.Co zastosować ,żeby nadać lakierowy blask :)

Proszę najlepiej napisać punktami krok po kroku co najpierw nałożyć no i żeby owe kosmetyki nie był zbyt drogie :)

Pozdrawiam

PS.wszystko będzie robione ręcznie

Edytowane przez damianw412
Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie masz jakoś specjalnie zapuszczonej powłoki lakierniczej to muszę Cię zmartwić ale będzie ciężko uzyskać jakieś widoczne efekty na srebrnym kolorze przy polerowaniu ręcznym, zwłaszcza jeśli masz ograniczony budżet. Co innego ciemne kolory, tam dość łatwo uzyskać efekt lustra przy mniejszych nakładach pracy, natomiast srebrny kolor jest dość niewdzięczny jeśli chodzi o tego rodzaju prace. Znam ten ból bo sam mam LX7W :P. Powiem Ci, że w ubiegłe lato co kilka tygodni po dokładnym umyciu nakładałem ręcznie politurę z woskami SONAX (przykładałem się solidnie, rąk nie żałowałem, towaru też bo szła cała politura na jeden zabieg) ale efekt był praktycznie ten sam co po zwykłym umyciu, może minimalnie lepiej się świecił. Generalnie srebrny kolor jest niewdzięczny do takich zabiegów bo mało widać na nim efekty chyba, że masz już trochę zjechany lakier to wtedy lepiej oddać na polerkę bo we własnym zakresie, nie mając maszyny polerskiej ani nie inwestując w profesjonalne pasty raczej nie uzyskasz znaczących efektów. Generalnie to tą politurkę z SONAXa mogę Ci polecić bo przyjemnie się ją nakłada i dość nieźle zabezpiecza lakier. Ja w sezonie wiosna - lato - wczesna jesień nakładam ją co kilka tygodni.

PS. Co do pasty to jeżeli używasz K2 Turbo, to uważaj z częstotliwością jej używania bo ona już trochę zbiera, nawet przy ręcznym polerowaniu.