Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z rozłączajacym sie turbem


Slawek190792

Rekomendowane odpowiedzi

witam,jestem tu nowy i prosze o zrozumienie jesli poplenilem blad w zalozeniu tematu...
a wiec tak problem polega na tym ze turbo sie rozlacza przy predkosci 140km/h badz gdy jade stala predkoscia 120km/h wyglada to w ten sposob iz jadac stala predkoscia 120km/h w momencie gdy docisne pedal auto w ogole sie nie zbiera,wystarczy ze zdejme noge z gazu i ponownie docisne i juz mam znow zalaczone turbo i tak ciagle, natomiast gdy sie rozpedzam to zazwyczaj przy 140km/h nastepuje rozlaczenie,zdejme noge z gazu po sekundzie wcisne i znow turbo dziala i tak dookola macieju. dodam ze mialem robiona regeneracje turbo lecz problem nie minal, vag wyswietlal blad zaworu N75,wymienilem go na nowy oryginalny,dalej ten sam blad sie pojawial wiec mechanik powiedzial mi ze komputer jest do wymiany,po wymianie kompa blad sie nie wyswietla a problem wciaz ten sam. co robic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może węże podciśnienia? w 1z nie ma zmiennej geometrii więc albo któryś z węży jest nieszczelny albo źle jest całość połączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nieszczelność może mieć takie objawy odczuwalny jest również spadek mocy przy nieszczelności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze na Twoim miejscu bym sprawdził przewód do map sensora w ECU, może być zaolejony i komp w no laufa się przełącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napisz jaki to błąd, w 1z to raczej jak jest problem z trybem awaryjnym to albo n75 do podmiany albo dolot nieszczelny, to jest bardzo wdzięczny motor i jak go coś boli to problemem rzadko kiedy bywa sama turbawka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz na vagu nie ma żadnych błędów w silniku?

nie ma zadnych

Może węże podciśnienia? w 1z nie ma zmiennej geometrii więc albo któryś z węży jest nieszczelny albo źle jest całość połączona.

wąż byl wymieniony ten dolny co leci wzdluz zderzaka reszta wezy byla sprawdzona i sa ok, cisnienie takze bylo sprawdzane.

Może napisz jaki to błąd, w 1z to raczej jak jest problem z trybem awaryjnym to albo n75 do podmiany albo dolot nieszczelny, to jest bardzo wdzięczny motor i jak go coś boli to problemem rzadko kiedy bywa sama turbawka :)

n75 wymienilem na uzywke i to nie pomoglo wiec dla pewnosci zakupilem oryginal i dalej brak rezultatow;/

Dokładnie nieszczelność może mieć takie objawy odczuwalny jest również spadek mocy przy nieszczelności

jesli turbo jest zalaczone to autko pieknie cisnie nie wyczuwam utraty mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może poprostu zacina się gruszka przez ciężko chodzącą klapke w turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 wymieniłeś ten metalowy ? czy może plastikowy n18 ? Zrób logi 011 dynamicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić czy masz drożny katalizator. Jeśli jest przytkany turbina nie bedzie miała jak się rozpędzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może poprostu zacina się gruszka przez ciężko chodzącą klapke w turbo...

Ta turbina nie ma zmiennej geometrii, więc to odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 wymieniłeś ten metalowy ? czy może plastikowy n18 ? Zrób logi 011 dynamicznie

metalowy,niestety nie mam jak i czym zrobic teraz logow,musialbym podjechac na jakis warsztat;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...