darecki79 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam, proszę o analizę logów - poszło mi turbo, po regeneracji brak mocy do ok 3000obr BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204988.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204989.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204990.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204987.html STATYCZNE: Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_204986.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_204985.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_204984.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204981.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204982.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204983.html chyba za trudne chyba za trudne chyba za trudne
Homiczek Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 wygląda jakby sterowanie turbo w ogóle nie chodziło. może wężyk do N75 nie podpięty albo źle ? albo spadł albo dziura się zrobiła
darecki79 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) wygląda jakby sterowanie turbo w ogóle nie chodziło. może wężyk do N75 nie podpięty albo źle ? albo spadł albo dziura się zrobiła wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą dolot sprawdzony, intercooler prawy wymieniony bo strzelił a dalej to samo pomysłów brak ! Edytowane 28 Lutego 2015 przez darecki79
Homiczek Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą regulację śrubkami zostaw na koniec, bo to ostateczność. naljepiej odpalić BS grupe 11 i patrzeć na sztangę - czy się rusza. bo z logó wygląda jakby się nie ruszała wogóle
darecki79 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą regulację śrubkami zostaw na koniec, bo to ostateczność. naljepiej odpalić BS grupe 11 i patrzeć na sztangę - czy się rusza. bo z logó wygląda jakby się nie ruszała wogóle sprawdzałem = sztanga chodzi - góra dół ok 2cm
Homiczek Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) hmm to dziwne. może to głupie, ale jedyne co mi przychodzi to to, że sztanga spadła z uchwytu na turbinie. ale to małe szanse mniej ciekawą opcją jest to, że przy skręcaniu turbiny, warsztat źle złożył mechanizm przekazujący ruch sztangi na wieniec ruszający łopatkami. bo sterowanie w ogóle nie działa, na BS gr 11 ciśnienie w 'Actual intake press' gdy jest 'ON' powinno więcej wzrosnąć niż jest w trybie 'OFF' a od 3000 turbo już bez sterowania się rozpędza, ale i tak osiąga jakieś 70% ciśnienia żadanego. radzę odezwać się do warsztatu który montował turbine, bo pewnie regenerował jeszcze ktoś inny. w środku takie coś powinno się dziać, a wygląda że u ciebie to nie chodzi. Edytowane 1 Marca 2015 przez Homiczek
darecki79 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) hmm... więcej wzrosnąć - chyba nie, wg. np. filmiku instruktażowego jest ok. Warsztat, który robił mi auto oddał turbinę do firmy, która się w tym specjalizuje i ma w sumie dobre opinie w mieście, odebrali włożyli a tu bryndza – mają reklamować także zobaczymy a jak cięgno do gruchy za długie to nie będzie powodować właśnie takiej dziury do 3000 obr. ??? Edytowane 1 Marca 2015 przez darecki79
Homiczek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) na tym filmiku co wrzuciłeś wzrasta z 969 na 989. u mnie w tym trybie dodatkowo podnoszone są obroty do 1300 obr/min - i to skutkuje że wzrost jest co najmniej z 50 mbar u ciebie wzrasta z 979 na 989 czyli o 10 a jak cięgno do gruchy za długie to nie będzie powodować właśnie takiej dziury do 3000 obr. ??? no może tak być, jeżeli długość jest nieprawidłowa. Tyle że u Ciebie wedle danych z logów, to nie jest drobna niedokładność - aby to lekko śrubę skorygować. U ciebie wygląda że ten układ sterowania w zasadzie nie działa - nawet od 3000 do 4000 obr masz ciśnienie 1.9 bar zamiast 2.2 bara. ! no chyba że masz gdzieś konkretną dziurę w dolocie między turbo a czujnikiem ciśnienia ( nie wiem gdzie w 2.5 jest) jakbyś dorzucił log przepływki MAF actual i MAF specyfied - ( w 1.9 grupa 3) + turbo 11 to może by coś było widać UPP - znalazłem loga 03 jeżeli układ jest taki jak w 1.9 - to szukaj dziury między turbo a czujnikiem ciśnienia ! Edytowane 2 Marca 2015 przez Homiczek
darecki79 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 dzięki Piotrze za wszelkie sugestie, najgorsze jest tylko te szukanie... dziwi mnie też fakt, iż przed wymianą turiny było ok, a teraz po wymianie mam zlokalizować nieszczelność układu, no nic popatrzę jeszcze ale podejrzewam że trzeba będzie wizytę u medyków złożyć
Homiczek Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 no spoko. mnie też ciekawi to. A zwłaszcza, że tu pisałem o rozbieraniu turbiny, a potem zerknąłem przepływke i wyszło że powietrze w odpowiedniej ilości przechodzi przez przepływke, ale gdzies ginie po drodze a czujnik ciśnienia jest ponoć przy którymś intercoolerku
darecki79 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 jest postęp check engine i 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent
Homiczek Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 postęp na drodze wydawania kasy na auto :] ale to chyba tylko klapa gasząca, i pewnie podczas demontażu/montażu turbo została poruszana wtyczka itp No chyba że tam coś źle złożyli i powietrze przez nią ucieka
darecki79 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 postęp na drodze wydawania kasy na auto :] ale to chyba tylko klapa gasząca, i pewnie podczas demontażu/montażu turbo została poruszana wtyczka itp No chyba że tam coś źle złożyli i powietrze przez nią ucieka no więc tak, auto cały tydzień w warsztacie - wymontowali turbinę i oddali ponownie do firmy regenerującej celem sprawdzenia - rozebrali/złożyli - wszystko OK, po włożeniu do auta oczywiście dalej to samo. Podobno generuje się mało spalin - padło na przepływomierz, jeśli nie on to może też coś być z wtryskami (normalnie szok), dodam że gdy padła mi turbina poszedł olej w układ - może właśnie wyjmę ten przepływomierz i go najpierw przeczyszczę ???
Homiczek Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) hej przepływka działa - lepiej nie ruszać, bo to delikatny czujnik a szczelność przedniego odcinka dolotu przy okazji sprawdzili ? co do wtrysków to widziałem że są korekty trochę za duże, ale nie myślałem że to ma wpływ pozatym 2.5 v6 nie znam dokładnie. tyle że szukając dalej znalazłem że kąt wtrysku w basic settings gr 04 przy ustawieniu 'LATE' powinien być podobno około 0 czy nawet -1. u ciebie figuruje 5. A to może wpływać na korekty wtrysków i może też trochę na osiągi. http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html może powtórz temat w dziale silników b6/b7 ->diesla -> 2.5 ew w AVG logach B6, bo tu widzę że oprócz mnie nikt sie nie wypowiada. A nie jestem na 100% pewny jak jest z kątem w przypadku konkretnie twojego silnika Edytowane 17 Marca 2015 przez Homiczek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się