Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów brak mocy po regeneracji turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

proszę o analizę logów - poszło mi turbo, po regeneracji brak mocy do ok 3000obr

BASIC SETTINGS:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204988.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204989.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204990.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204987.html

STATYCZNE:

Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_204986.html

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_204985.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_204984.html

DYNAMICZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204981.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204982.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204983.html

chyba za trudne :)

chyba za trudne :)

chyba za trudne :)

Opublikowano

wygląda jakby sterowanie turbo w ogóle nie chodziło.

może wężyk do N75 nie podpięty albo źle ? albo spadł albo dziura się zrobiła

Opublikowano (edytowane)

wygląda jakby sterowanie turbo w ogóle nie chodziło.

może wężyk do N75 nie podpięty albo źle ? albo spadł albo dziura się zrobiła

wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą :(

dolot sprawdzony, intercooler prawy wymieniony bo strzelił a dalej to samo :(

pomysłów brak !

Edytowane przez darecki79
Opublikowano

wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą :(

regulację śrubkami zostaw na koniec, bo to ostateczność.

naljepiej odpalić BS grupe 11 i patrzeć na sztangę - czy się rusza. bo z logó wygląda jakby się nie ruszała wogóle

Opublikowano

wężyki sprawdzone, n75 raczej chodzi (niestety nie mam go skąd podmienić wtedy byłaby pewność), obstawiam raczej sztangę, chciałem sam ją podciągnąć ale firma regenerująca oznaczyła śrubki farbą :(

regulację śrubkami zostaw na koniec, bo to ostateczność.

naljepiej odpalić BS grupe 11 i patrzeć na sztangę - czy się rusza. bo z logó wygląda jakby się nie ruszała wogóle

sprawdzałem = sztanga chodzi - góra dół ok 2cm

Opublikowano (edytowane)

hmm to dziwne.

może to głupie, ale jedyne co mi przychodzi to to, że sztanga spadła z uchwytu na turbinie. ale to małe szanse

mniej ciekawą opcją jest to, że przy skręcaniu turbiny, warsztat źle złożył mechanizm przekazujący ruch sztangi na wieniec ruszający łopatkami.

bo sterowanie w ogóle nie działa, na BS gr 11 ciśnienie w 'Actual intake press' gdy jest 'ON' powinno więcej wzrosnąć niż jest w trybie 'OFF'

a od 3000 turbo już bez sterowania się rozpędza, ale i tak osiąga jakieś 70% ciśnienia żadanego.

radzę odezwać się do warsztatu który montował turbine, bo pewnie regenerował jeszcze ktoś inny.

w środku takie coś powinno się dziać, a wygląda że u ciebie to nie chodzi.

vtg-sequenz.gif

Edytowane przez Homiczek
Opublikowano (edytowane)

hmm... więcej wzrosnąć - chyba nie, wg. np. filmiku instruktażowego jest ok.

Warsztat, który robił mi auto oddał turbinę do firmy, która się w tym specjalizuje i ma w sumie dobre opinie w mieście, odebrali włożyli a tu bryndza – mają reklamować także zobaczymy

a jak cięgno do gruchy za długie to nie będzie powodować właśnie takiej dziury do 3000 obr. ???

Edytowane przez darecki79
Opublikowano (edytowane)

na tym filmiku co wrzuciłeś wzrasta z 969 na 989.

u mnie w tym trybie dodatkowo podnoszone są obroty do 1300 obr/min - i to skutkuje że wzrost jest co najmniej z 50 mbar

u ciebie wzrasta z 979 na 989 czyli o 10


a jak cięgno do gruchy za długie to nie będzie powodować właśnie takiej dziury do 3000 obr. ???

no może tak być, jeżeli długość jest nieprawidłowa. Tyle że u Ciebie wedle danych z logów, to nie jest drobna niedokładność - aby to lekko śrubę skorygować.

U ciebie wygląda że ten układ sterowania w zasadzie nie działa - nawet od 3000 do 4000 obr masz ciśnienie 1.9 bar zamiast 2.2 bara.

! no chyba że masz gdzieś konkretną dziurę w dolocie między turbo a czujnikiem ciśnienia ( nie wiem gdzie w 2.5 jest)

jakbyś dorzucił log przepływki MAF actual i MAF specyfied - ( w 1.9 grupa 3) + turbo 11 to może by coś było widać

UPP - znalazłem loga 03 :) jeżeli układ jest taki jak w 1.9 - to szukaj dziury między turbo a czujnikiem ciśnienia !

Edytowane przez Homiczek
Opublikowano

dzięki Piotrze za wszelkie sugestie, najgorsze jest tylko te szukanie...

dziwi mnie też fakt, iż przed wymianą turiny było ok, a teraz po wymianie mam zlokalizować nieszczelność układu, no nic popatrzę jeszcze ale podejrzewam że trzeba będzie wizytę u medyków złożyć

Opublikowano

no spoko.

mnie też ciekawi to. A zwłaszcza, że tu pisałem o rozbieraniu turbiny, a potem zerknąłem przepływke i wyszło że powietrze w odpowiedniej ilości przechodzi przez przepływke, ale gdzies ginie po drodze :kox:

a czujnik ciśnienia jest ponoć przy którymś intercoolerku

Opublikowano

jest postęp :)

check engine i 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

postęp na drodze wydawania kasy na auto :]

ale to chyba tylko klapa gasząca, i pewnie podczas demontażu/montażu turbo została poruszana wtyczka itp No chyba że tam coś źle złożyli i powietrze przez nią ucieka

Opublikowano

postęp na drodze wydawania kasy na auto :]

ale to chyba tylko klapa gasząca, i pewnie podczas demontażu/montażu turbo została poruszana wtyczka itp No chyba że tam coś źle złożyli i powietrze przez nią ucieka

no więc tak, auto cały tydzień w warsztacie - wymontowali turbinę i oddali ponownie do firmy regenerującej celem sprawdzenia - rozebrali/złożyli - wszystko OK, po włożeniu do auta oczywiście dalej to samo. Podobno generuje się mało spalin - padło na przepływomierz, jeśli nie on to może też coś być z wtryskami (normalnie szok), dodam że gdy padła mi turbina poszedł olej w układ - może właśnie wyjmę ten przepływomierz i go najpierw przeczyszczę ???

Opublikowano (edytowane)

hej

przepływka działa - lepiej nie ruszać, bo to delikatny czujnik

a szczelność przedniego odcinka dolotu przy okazji sprawdzili ?

co do wtrysków to widziałem że są korekty trochę za duże, ale nie myślałem że to ma wpływ

pozatym 2.5 v6 nie znam dokładnie.

tyle że szukając dalej znalazłem że kąt wtrysku w basic settings gr 04 przy ustawieniu 'LATE' powinien być podobno około 0 czy nawet -1. u ciebie figuruje 5.

A to może wpływać na korekty wtrysków i może też trochę na osiągi.

http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html

może powtórz temat w dziale silników b6/b7 ->diesla -> 2.5 ew w AVG logach B6, bo tu widzę że oprócz mnie nikt sie nie wypowiada. A nie jestem na 100% pewny jak jest z kątem w przypadku konkretnie twojego silnika

Edytowane przez Homiczek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...