andynl 9 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem. Spoko karoca Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic . Audi to facet, nie baba. Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić Edytowane 28 Lutego 2015 przez griga-st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 No lepszy cyc jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.jedesign 2 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem. Spoko karoca Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic . Audi to facet, nie baba. Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić Dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDG 0 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Naprawiona usterka "świszczącego paska" wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 Edytowane 7 Marca 2015 przez KamilDG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian3769 103 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Naprawiona usterka "świszczącego paska" wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 Odnośnie wzrostu paliwa po zwiększeniu mocy, to akurat kolego może być odwrotny skutek, jak mówił Ci mechanik ja mam już drugie autko po remapie i w obydwóch przypadkach nie znacznie zużycie się obniżyło . Oczywiście jak robisz nową mapę to nie po to żeby oszczędnie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDG 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No to zostaje hamownia. Muszę poszukać jakiejś w okolicach Katowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się