Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 adr męczący problem-pomocy


booolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.na szybko o problemie.
mianowicie chodzi o to ze moja furka dziwnie się zachowuje kiedy chce ja podkręcić na 1,2 czy 3 dość gwałtownie.chwile się wkręca a zaraz zaczyna pierdziec jakby paliła na pół gwizdka (nie wszystkie gary) a czasem gaśnie.żeby rozwiązać problem muszę ja zgasić jedli nie zrobi tego sama i odczekać parę chwil żeby w ogóle odpaliła.jak rozpędza się spokojnie to wsio jest ok problem pojawia się kiedy mam cięższa nogę.
jakieś sugestie?

Dodam ze nie zawsze coś takiego występuje aczkolwiek dość często,silnik,,adr ,1.8 ,125 koni

Nie wiem czy ten uszkodzony przewód może mieć jakiś wpływ,,teraz go właśnie wyczaiłem

E5lIgrO.jpg

Na drugim zdjęciu widać wyraźne uszkodzenie

RKGKEcA.jpg

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień ten przewód gumowy czym prędzej. Tam masz dziurę i nie pracuje regulator ciśnienia paliwa bo łapie lewe powietrze.

Edytowane przez wojtek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdy miałem uszkodzony przewód podciśnienia to przy dodawaniu gazu nie było płynności w nabieraniu mocy, coś jakby przerywało zapłon. Po wymianie jak ręką odjął. Z tego co pamiętam nie było żadnych zamienników, trzeba było po przewód do serwisu jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdy miałem uszkodzony przewód podciśnienia to przy dodawaniu gazu nie było płynności w nabieraniu mocy, coś jakby przerywało zapłon. Po wymianie jak ręką odjął. Z tego co pamiętam nie było żadnych zamienników, trzeba było po przewód do serwisu jechać.

Takie wężyki w sklepach motoryzacyjnych są dostępne na metry. Weź ten stary wężyk do sklepu, niech ci dobiorą średnicę, odetną z 15 cm i po problemie. Nawet pod sklepem go założysz i spokój.

Edytowane przez wojtek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód wymieniony,i po jednym dniu pracy problem sie nie powtorzył,ale poczelkam jeszcze troszke na fanfary.


Jednak problem ciągle jest..na zimnym silniku.

Pomocy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów brak.świece trzeba będzie wymienićdla pewności ale jakie najlepiej zapodać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów brak.świece trzeba będzie wymienićdla pewności ale jakie najlepiej zapodać?

NGK V-line 24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat świec są różne opinie jak i na temat oleju :) Musisz poczytać i wybrać te które najlepiej tobie odpowiadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne wynalazki, Jak chcesz mieć pewność kup Beru z jedną elektrodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak problem rozwiązany ? napisz co było przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj świece BERU na pewno i trzy włóknowe ja na takich jeżdżę i jestem bardzo zadowolony


w razie jak byś chciał kupić przewody to też BERU po NGK to lipa jakich mało,gorszego syfu co do kabli nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jes eżektor albo te weże idą od niego chyba .. sprawdź kable co idą do przepustnicy poruszaj wtyczką jak otworzy przepustnice to trzeba będzie kable sprawdzić albo przepustnice wymienić


to jes eżektor albo te weże idą od niego chyba .. sprawdź kable co idą do przepustnicy poruszaj wtyczką jak otworzy przepustnice to trzeba będzie kable sprawdzić albo przepustnice wymienić

vag nic nie pokazał w moim przypadku

Edytowane przez Wojtek1995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...