booolek 10 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Witam wszystkich.na szybko o problemie.mianowicie chodzi o to ze moja furka dziwnie się zachowuje kiedy chce ja podkręcić na 1,2 czy 3 dość gwałtownie.chwile się wkręca a zaraz zaczyna pierdziec jakby paliła na pół gwizdka (nie wszystkie gary) a czasem gaśnie.żeby rozwiązać problem muszę ja zgasić jedli nie zrobi tego sama i odczekać parę chwil żeby w ogóle odpaliła.jak rozpędza się spokojnie to wsio jest ok problem pojawia się kiedy mam cięższa nogę.jakieś sugestie? Dodam ze nie zawsze coś takiego występuje aczkolwiek dość często,silnik,,adr ,1.8 ,125 koni Nie wiem czy ten uszkodzony przewód może mieć jakiś wpływ,,teraz go właśnie wyczaiłem Na drugim zdjęciu widać wyraźne uszkodzenie Edytowane 22 Lutego 2015 przez booolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Wymień ten przewód gumowy czym prędzej. Tam masz dziurę i nie pracuje regulator ciśnienia paliwa bo łapie lewe powietrze. Edytowane 22 Lutego 2015 przez wojtek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mojzesh71 1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ja gdy miałem uszkodzony przewód podciśnienia to przy dodawaniu gazu nie było płynności w nabieraniu mocy, coś jakby przerywało zapłon. Po wymianie jak ręką odjął. Z tego co pamiętam nie było żadnych zamienników, trzeba było po przewód do serwisu jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Ok ale jak się ten przewód nazywa fachowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Ja gdy miałem uszkodzony przewód podciśnienia to przy dodawaniu gazu nie było płynności w nabieraniu mocy, coś jakby przerywało zapłon. Po wymianie jak ręką odjął. Z tego co pamiętam nie było żadnych zamienników, trzeba było po przewód do serwisu jechać. Takie wężyki w sklepach motoryzacyjnych są dostępne na metry. Weź ten stary wężyk do sklepu, niech ci dobiorą średnicę, odetną z 15 cm i po problemie. Nawet pod sklepem go założysz i spokój. Edytowane 23 Lutego 2015 przez wojtek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Przewód wymieniony,i po jednym dniu pracy problem sie nie powtorzył,ale poczelkam jeszcze troszke na fanfary. Jednak problem ciągle jest..na zimnym silniku. Pomocy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 A błędy VAG masz jakieś ?? Sprawdź też świece w jakim są stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Błędów brak.świece trzeba będzie wymienićdla pewności ale jakie najlepiej zapodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mojzesh71 1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Błędów brak.świece trzeba będzie wymienićdla pewności ale jakie najlepiej zapodać? NGK V-line 24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Na temat świec są różne opinie jak i na temat oleju Musisz poczytać i wybrać te które najlepiej tobie odpowiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Są różne wynalazki, Jak chcesz mieć pewność kup Beru z jedną elektrodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macek87 1 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 I jak problem rozwiązany ? napisz co było przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 kupuj świece BERU na pewno i trzy włóknowe ja na takich jeżdżę i jestem bardzo zadowolony w razie jak byś chciał kupić przewody to też BERU po NGK to lipa jakich mało,gorszego syfu co do kabli nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) to jes eżektor albo te weże idą od niego chyba .. sprawdź kable co idą do przepustnicy poruszaj wtyczką jak otworzy przepustnice to trzeba będzie kable sprawdzić albo przepustnice wymienić to jes eżektor albo te weże idą od niego chyba .. sprawdź kable co idą do przepustnicy poruszaj wtyczką jak otworzy przepustnice to trzeba będzie kable sprawdzić albo przepustnice wymienić vag nic nie pokazał w moim przypadku Edytowane 28 Marca 2015 przez Wojtek1995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się