mati95115 2 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Witam. W wielu silnikach ALT borykamy się z problemem wolno spadających obrotów podczas zmiany biegów. Próbowaliśmy już rożnych sposobów ale na marne. Wklejam logi zachowania się przepustnicy i wtrysków. http://vaglog.pl/log_205489.html( 1 log na postoju 2 w trakcie jazdy) Moim zdaniem podczas jazdy po puszczeniu gazu przepustnica nie zamyka się od razu tylko powoli również paliwo nie zostaje odcięte. Czy tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A przepływka ci nie pierdzieli się ? Ja miałem podobny przypadek u siebie gdy zmieniałem bieg przepływomierz tak jakby nie odpuszczał na sekunde i powstawał warkot jakbym gazował dalej .. niewiem czy to samo macie ale ja podmieniłem przepływke i odrazu inaczej wszystko wróciło do normy .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 2 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Tutaj wykluczyłbym przepławkę bo mogę ją odłączyć i będzie to samo. Dodam jeszcze ze na zgaszonym silniku jak dodam gaz na maxa to ładnie pokarze 100% i jak od razu puszcze to w ułamku sek się zamyka. No a tak wgl Ty masz TDI wiec tez inaczej Edytowane 25 Lutego 2015 przez mati95115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Sprawdź czujnik położenia sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 nie wiem jaka jest skala problemu u Ciebie, ale w dieslu jest to normalna sprawa. Sprawdź jak Ci opadają obroty na postoju a jak w czasie jazdy po wrzuceniu na luz. Jeżeli problem wystepuje tylko w czasie jazdy to najprawdopodobniej właśnie tak ma być. Przypuszczam że w ten sposób chcieli zniewelować zużycie sprzęgła przy zmienie biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Bzdura obroty mają od razu spadać w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastiv1990 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Mati95115 - jak poradziles sobie z problemem? mam podobmy, u mnie op wymianie N80 zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, problem zmniejszyl sie o poloweMam 2.0 TFSI 2006r wiec moze byc inaczej, choć sądze ze akurat ten problem moze byc podobny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKielce 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Wina leży po stronie czujnika położenia sprzęgła wiem z własnego doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastiv1990 2 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Wina leży po stronie czujnika położenia sprzęgła wiem z własnego doświadczenia. dlaczego zatem nie wywala błedu? a druga sprawa na zimnym silniku u mnie jest ok, ale jak tylko sie odrobine rozgrzeje to zaczyna sie wolne opadanie obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 U mnie wolno spadały obroty z powodu uszkodzonego zaworka odpowietrzenia skrzyni korbowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się