HiRide Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 Dla tych ktorzy nie wiedza a beda chcieli pytac podaje ceny jakie aktualnie sa w serwisie VW w katowicach pobierane za wymiane oleju w skrzyni multitronic -litr oleju 65 zl (trzeba liczyc jakies 7 litrow) -Filtr wewnetrzny skrzyni 70 zl -dostep do niego uzyskuje sie wyciagnieciu i rozebramniu skrzyni na polowe bo filtr jest wewnatrz niej.Wymiana zalecana jesli skrzynia zaczyna dzialac nieprawidlowo.Byc moze filtr jesr zapchany i skrzynia ma za male cisnienie oleju. -Filtr zewnetrzny skrzyni 860zł jest latwo dotepny,skrzyni nie trzeba rozbierac.Warto go wymienic co druga wymiane oleju. -korek oleju spustowy i wlewowy okolo 15 zl za sztuke -cena uslugi w serwisie vw 250 zł Wymiana oleju nie rzadziej niz 60 tys km. Podobno wytrzymalosc skrzyn produkowanych od 2004 audi obliczylo na 1 000 000 km Serwisant powiedzial ze skrzynia po modernizacji powinna dlugo chodzic bezawaryjnie pod warunkiem ze sie o nia dba a ceny czesci maleja coraz bardziej i jest wieksza dostepnosc.
Slawek954 Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 :good:Przydatne info w przyszlym tyg czeka mnie wymiana. W uk zaspiewali 380 funtow za wymiane oleju i flitra zew mam nadziej ze to pomoze bo skrzynia zaczyna miec male opznienia przy ruszaniu Pozdro
Maciej CIN Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam!!!! Poproszę o wskazówki techniczne przy wymianie oleju w skrzyni biegów typu multitronic. Dziękuję i pozdrawiam.
HiRide Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam!!!! Poproszę o wskazówki techniczne przy wymianie oleju w skrzyni biegów typu multitronic. Dziękuję i pozdrawiam. najlepsza wskazowka to opcja jest tego bardzo duzo i dopiero co ktos pytal doslownie o to o co ty pytasz i dostal duzo odpowiedzi
lechwik Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Wskazówki znajdziesz w temacie : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t25514.0.html;highlight=multitronic nie rozumiem paru rzeczy: Jak można skonstruować skrzynie tak żeby wymieniając filtr trzeba było wyciągać i rozbierać skrzynie? Dlaczego prosty w konstrukcji filtr (zewnętrzny) kosztuje 860zł i jeszcze jedno jeśli ta skrzynia ma wytrzymać 1miljon KM to dlaczego AUDI nie da na nią gwarancji przynajmniej na 100tys km
truckmaniac Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Wewnętrzny filtr wymienia sie tylko w wypadku naprawy skrzyni. Podczas normalnej wymiany wymienia sie tylko filtr zewnętrzny. Czemu taki drogi?? Sam sie nad tym zastanawiałem, ale cóż. Podoba sie czy nie - zapłaci trzeba.
lechwik Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Wewnętrzny filtr wymienia sie tylko w wypadku naprawy skrzyni. To się zgadza niestety zewnętrzny filtr jest dostępny tylko w serwisie a jego cena to zmowa cenowa a to jest karalne !!! Ze swojej strony dodam tylko że już nie kupie auta z Automatem który nie jest produkowany przez ZF
HiRide Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Wewnętrzny filtr wymienia sie tylko w wypadku naprawy skrzyni. To się zgadza niestety zewnętrzny filtr jest dostępny tylko w serwisie a jego cena to zmowa cenowa a to jest karalne !!! Ze swojej strony dodam tylko że już nie kupie auta z Automatem który nie jest produkowany przez ZF a to dlaczego
lechwik Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Bo Skrzynie jakie Robi ZF nie sypią się tak jak ten wynalazek zwany multitronikiem - to opinia jaką usłyszałem w SSerwisie Hi Ride - ty wiesz jakie ja mam problemy ze swoim multi w aucie które nie przekroczyło 100tys km sypie się sterownik który kosztuje w serwisie 4 tysiące. Moim zdaniem dla utrzymania dobrej opini Serwisy audi powinny wymieniać te sterowniki w akcji serwisowej albo przynajmniej powinny je wymieniać po preferencyjnej cenie. A tym czasem wymiana jego w serwisie kosztuje 5 tys zł
HiRide Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Bo Skrzynie jakie Robi ZF nie sypią się tak jak ten wynalazek zwany multitronikiem - to opinia jaką usłyszałem w SSerwisie Hi Ride - ty wiesz jakie ja mam problemy ze swoim multi w aucie które nie przekroczyło 100tys km sypie się sterownik który kosztuje w serwisie 4 tysiące. Moim zdaniem dla utrzymania dobrej opini Serwisy audi powinny wymieniać te sterowniki w akcji serwisowej albo przynajmniej powinny je wymieniać po preferencyjnej cenie. A tym czasem wymiana jego w serwisie kosztuje 5 tys zł wiem ze niemczech tak robili bo auto ktore mialem kupic bylo w serwisie z ta skrzynia kilka razy na naprawy i wszystko pokrywalo audi ("dobra wola producenta") ale podejrzewam ze to byly pojedyncze przypadki takiego podejscia do klienta a nie do wszystkich. Moj ma obecnie 162 tys i skrzynia dziala rewelacyjnie-nie mam zadnych zastrzezen co do jej dzialania.Licze sie jednak z tym ze mi padnie cos predzej czy pozniej jesli go nie sprzedam.Sterownik mozna naprawic jak wiesz albo kupic uzywke.Audi zepsulo sobie dobre imie ta skrzynia ale zrobili to swiadomie zeby zarabiac na klientach.Ciekawe jak sprawuja sie te najnowsze multi...
GILI Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Chciałem w tygodniu wymienić olej w multi ,pojechałem do znajomego warsztatu,koleś podłączył auto pod komputer serwisowy i stwierdził,że w skrzyni nie ma błędów,a po sprawdzeniu stanu oleju powiedzieli,że jest w porządku i mam sobie dać narazie spokój z wymianą. Dodam,że mam fakturę od poprzedniego właściciela,że przed 15k km był wymieniany olej, filtr i coś tam jeszcze łącznie 2500zł. Wyczytałem,że skrzynia była wcześniej robiona dwa razy w Niemczech. Jak myślicie wymienić czy słuchać rady mechanika?
HiRide Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Chciałem w tygodniu wymienić olej w multi ,pojechałem do znajomego warsztatu,koleś podłączył auto pod komputer serwisowy i stwierdził,że w skrzyni nie ma błędów,a po sprawdzeniu stanu oleju powiedzieli,że jest w porządku i mam sobie dać narazie spokój z wymianą. Dodam,że mam fakturę od poprzedniego właściciela,że przed 15k km był wymieniany olej, filtr i coś tam jeszcze łącznie 2500zł. Wyczytałem,że skrzynia była wcześniej robiona dwa razy w Niemczech. Jak myślicie wymienić czy słuchać rady mechanika? Jesli jestes pewien ze olej byl wymieniany dopiero co a skrzynia nie szarpie i dziala prawidlowo to nie wymieniaj bo po co
GRazny Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 u nas co 60tyś chyba wymieniają więc nie ma sensu... o ile papier oryginalny :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się