kondri Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam Was Szanowni Forumowicze, mam następujący problem: Temperatura na liczniku osiąga wartość ponad 100 stopni, termostat nowy Wahlera (wymieniany już 3 krotnie), nowy czujnik temperatury - oryginalny. Auto było już w trzech warsztatach ale gdy słyszę diagnozę, że tak ma krew we mnie się gotuje, dlatego proszę Was o pomoc. Zrobiłem screeny z VAG COM, które umieszczam poniżej. 1. Zegary 2. Wskazania G62 (temperatura silnika dla komputera [01 – Engine] [Meas. Blocks – 08] 3. Wskazania G2 (temperatura silnika dla zegarów) [17 – Instruments] [Meas. Blocks – 08] Edytowane 28 Lutego 2015 przez kondri
Grztom Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 a pompe masz dobrą? jak masz takie wskazanie na zegarze to sprawdź czy chłodnica jest cała ciepła.
kondri Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 a pompe masz dobrą? jak masz takie wskazanie na zegarze to sprawdź czy chłodnica jest cała ciepła. Na dole po prawej jest zimna
Grztom Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 ale po prawej w kierunku jazdy ma sie rozumiec? może to z nią cos nie tak. A po jakim czasie osiągasz taką temperature?
kondri Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 Jeśli stoję przed samochodem odwrócony twarzą do silnika to po prawej, dość szybko osiąga taką temperaturę, a na czujniku jakimś zamienniku pokazuje mi na zegarze 70-80 stopni
zola18 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 z czujnikami to bywa różnie ja u siebie też walczyłem z temp. ale na niedogrzewanie a jak na klimatroniku pokazuje ci temp? i to co mnie ciekawi najbardziej jak chodzi wiscko? pewnie wielu sie ze mna nie zgodzi ale ja wyznaje zasade ze wskazówka ma być w pionie na 90 i koniec A jak masz chwile wolnego czasu wyciągnij chłodnice jak jej płukanie nie wskrzesi to wymiana cie czeka ale to tylko ,,moje zdanie,, a i jeszcze jedno mozesz powiedziec czy taki wynik jest (ponad 100 stopni) podczas jazdy czy tylko na postoju? bo jesli na postoju jest ok a w czasie jazdy by wzrastało na ponad 100 stopni można by szukac przyczyny po stronie wirnika pompy wody
rafal9119 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 sprawdzałeś luz na wirniku pompy wody???? czy ma wszystkie łopatki?? wirnika pompy wody po wyjeciu termostatu nie da rady obrócić to luz można smiało wyczyć.
Dvbxtreme Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Ja też walczyłem z tym problemem kupiłem termostat Wernet zamontowałem i spokój a w aucie miałem Wahler. Edytowane 28 Marca 2015 przez Dvbxtreme
Grztom Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Jak widać w pierwszym poście kolega wymieniał juz go 3 razy więc raczej małooo prawdopodobne ze to termostat.
arek199pl Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja mam taki sam problem tylko jeszcze do tego wymieniłem wisko a pompa nowa i mam audi zalana woda dlugo sie grzeje jak jade jak dziadek czujniki pokazują 88-92 stopni jak przycisnę to i 110 juz nie mam siły do tej a4.... Może cos wymyślicie w czym problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się