Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysoka temperatura, nowy termostat i nowy czujnik


kondri

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was Szanowni Forumowicze, mam następujący problem: Temperatura na liczniku osiąga wartość ponad 100 stopni, termostat nowy Wahlera (wymieniany już 3 krotnie), nowy czujnik temperatury - oryginalny. Auto było już w trzech warsztatach ale gdy słyszę diagnozę, że tak ma krew we mnie się gotuje, dlatego proszę Was o pomoc. Zrobiłem screeny z VAG COM, które umieszczam poniżej.

1. Zegary

1jpg_wnrepnw.jpg

2. Wskazania G62 (temperatura silnika dla komputera [01 – Engine] [Meas. Blocks – 08]

2-enginej_wnrepeq.jpg

3. Wskazania G2 (temperatura silnika dla zegarów) [17 – Instruments] [Meas. Blocks – 08]

3-instrum_wnrepwh.jpg

Edytowane przez kondri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pompe masz dobrą? jak masz takie wskazanie na zegarze to sprawdź czy chłodnica jest cała ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pompe masz dobrą? jak masz takie wskazanie na zegarze to sprawdź czy chłodnica jest cała ciepła.

Na dole po prawej jest zimna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po prawej w kierunku jazdy ma sie rozumiec?:D może to z nią cos nie tak. A po jakim czasie osiągasz taką temperature?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stoję przed samochodem odwrócony twarzą do silnika to po prawej, dość szybko osiąga taką temperaturę, a na czujniku jakimś zamienniku pokazuje mi na zegarze 70-80 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czujnikami to bywa różnie ja u siebie też walczyłem z temp. ale na niedogrzewanie a jak na klimatroniku pokazuje ci temp? i to co mnie ciekawi najbardziej jak chodzi wiscko?

pewnie wielu sie ze mna nie zgodzi ale ja wyznaje zasade ze wskazówka ma być w pionie na 90 i koniec

A jak masz chwile wolnego czasu wyciągnij chłodnice jak jej płukanie nie wskrzesi to wymiana cie czeka

ale to tylko ,,moje zdanie,,


a i jeszcze jedno mozesz powiedziec czy taki wynik jest (ponad 100 stopni) podczas jazdy czy tylko na postoju? bo jesli na postoju jest ok a w czasie jazdy by wzrastało na ponad 100 stopni można by szukac przyczyny po stronie wirnika pompy wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś luz na wirniku pompy wody???? czy ma wszystkie łopatki??

wirnika pompy wody po wyjeciu termostatu nie da rady obrócić to luz można smiało wyczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też walczyłem z tym problemem kupiłem termostat Wernet zamontowałem i spokój a w aucie miałem Wahler.

Edytowane przez Dvbxtreme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać w pierwszym poście kolega wymieniał juz go 3 razy więc raczej małooo prawdopodobne ze to termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam problem tylko jeszcze do tego wymieniłem wisko a pompa nowa i mam audi zalana woda dlugo sie grzeje jak jade jak dziadek czujniki pokazują 88-92 stopni jak przycisnę to i 110 juz nie mam siły do tej a4.... Może cos wymyślicie w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...