Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przyuczeniem licznika RB4


Quattro B6

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie było na wyswietlaczu km 0-1 to new mode nie był włączony.

no to raczej nie było :( Dziwne bo VEP potwierdził mi że ustawił na new mode licznik mrugnął na chwile i kontrolka IMMO świeciła bez mrugania.

Może być wina interfejsu że nie włączył ? I jak pisałeś po ustawieniu mogę wyłączyć zapłon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze jest 0-1 przy new mode. Co da kontrolki to po wpisaniu pinu przy logowaniu do sterownika kontrolka przestaje migac, przynajmniej u mnie, zaczyna ponownie mrugac po wpisaniu pinu na 21 kanale

Za godzine bede w domu to nakrece video.

Edytowane przez OskiUK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widocznie jak nie ma 0-1 lub 0-0 to po wyłączeniu zaplonu wraca do status immo 6. Ten program to nie jest super sprzet i czasem jak nie pojawia sie te cyferki to trzeba jeszcze raz próbowac. Vag dash canem jak zrobie 04 to za kazdym razem sie zmienia w polu km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze jest 0-1 przy new mode. Co da kontrolki to po wpisaniu pinu przy logowaniu do sterownika kontrolka przestaje migac, przynajmniej u mnie, zaczyna ponownie mrugac po wpisaniu pinu na 21 kanale

Za godzine bede w domu to nakrece video.

u mnie kontrolka IMMO przestaje mrugać po ustawieniu new mode bez logowania-wpisywania pinu no bo i tak go nie chciał przyjąć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widocznie jak nie ma 0-1 lub 0-0 to po wyłączeniu zaplonu wraca do status immo 6. Ten program to nie jest super sprzet i czasem jak nie pojawia sie te cyferki to trzeba jeszcze raz próbowac. Vag dash canem jak zrobie 04 to za kazdym razem sie zmienia w polu km.

Mozliwe, ze to powod, iz nie trzymie trybu;) Ale vep swoje robi:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej zmieniałem sterownik ECU czy to może mieć coś z tym wspólnego że nie mogę zaadoptować nowego licznika ?

Pin jest jeden sprawdzałem dla licznika jaki i ECU.


może coś jest skopane w eepromie w liczniku że są takie problemy z adaptacją ?

On jakby miał cały czas status IMMO 4 bez ustawiania VEP new mode i bez logowania-11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytaj zawartosc eeprom z zegarow i podeslij plik;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytaj zawartosc eeprom z zegarow i podeslij plik;)

ok jutro Ci wyślę ;)

Może jeszcze spróbować VEP-em ustawić status IMMO 6 i zalogować się pinem nowego licznika ?

A ten reset w VEP do czego on jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz sprobowac;) Reset resetuje zegary, przydatne czasem po zmianie np przebiegu.

Sprawdzone. W aucie kontrolka immo nie swieci/mruga przy 4. Zegary nie przyjmuja tez niepoprawnego pinu, wiec teoria sie potwierdza. Pin musi byc zgodny z pinem ECU. Male testy:

Edytowane przez OskiUK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz a u mnie cały czas kontrolka IMMO mruga, od razu po włożeniu zegarów czyli cały czas ma status IMMO 4. Jakby się zawiesił ?

A jeszcze jedno jak ustawiałem new mode VEP-em to po ustawieniu miałem jakiś komunikat z tego co kojarzę to było na pisane że jest już ustawiony w new mode !!!


no chyba że status IMMO 6 oznacza przyuczony ? Dlatego u Ciebie będzie inaczej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz a u mnie cały czas kontrolka IMMO mruga, od razu po włożeniu zegarów czyli cały czas ma status IMMO 4. Jakby się zawiesił ?

A jeszcze jedno jak ustawiałem new mode VEP-em to po ustawieniu miałem jakiś komunikat z tego co kojarzę to było na pisane że jest już ustawiony w new mode !!!

no chyba że status IMMO 6 oznacza przyuczony ? Dlatego u Ciebie będzie inaczej ?

6 oznacza przyuczony:) Skoro ma status 4 to zaloguj sie pinem auta, albo zmien na 6 i z powrotem na 4. Zobacz co wtedy sie stanie. Moze faktycznie cos jest nie tak z samymi zegarami? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz a u mnie cały czas kontrolka IMMO mruga, od razu po włożeniu zegarów czyli cały czas ma status IMMO 4. Jakby się zawiesił ?

A jeszcze jedno jak ustawiałem new mode VEP-em to po ustawieniu miałem jakiś komunikat z tego co kojarzę to było na pisane że jest już ustawiony w new mode !!!

no chyba że status IMMO 6 oznacza przyuczony ? Dlatego u Ciebie będzie inaczej ?

6 oznacza przyuczony:) Skoro ma status 4 to zaloguj sie pinem auta, albo zmien na 6 i z powrotem na 4. Zobacz co wtedy sie stanie. Moze faktycznie cos jest nie tak z samymi zegarami? :eusathink:

powiedz mi jakiego interfejsu używasz ? I na jakim systemie pracujesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykly kabel KKL za £5 i windows 7 home premium 32bity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja coś dorzuce do tematu:

Przy NEWMODE - nigdzie w kilometrach nic się nie pojawia, jedyne co zauważyłem że gaśnie kontrolka od IMMO która mruga jeżeli jest mode 06 włączone

Druga uwaga, przy klonowaniu obszaru immo do wpisanego licznika wywala jego oznaczenie.

Poprostu w miejscu gdzie w VCDS ma wyskoczyć oznaczenie licznika jest puste pole.

Kolejna uwaga. Jeżeli nie ma wpisanego PINU do licznika w bloku 50 pojawia się disabled.

Po wpisaniu PINU, w bloku 50 w pierwszej kratce pojawia się informacji PIN?

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Jeżeli przyuczam VCDS licznik do samochodu. Za każdym razem ucina pierwszą literkę w VIN samochodu. Nie wiem dlaczego tak jest ale to raczej nie istotne bo samochody bez problemu odpalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy u Was też pokazuje podwójnie nr VIN w liczniku-17 ?

031b079672703a0bmed.jpg

I w bloku 81 nie pełny nr VIN bez literki W ?

a8454995fe4499admed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VagDashCan rozwiązał problem :) wpisaliśmy numery VIN i IMMO ręcznie z poziomu programu do adaptowanego licznika + dopisanie kluczyków w kanale 21 i licznik działa :banan:

ce0b7b21eadf9664med.jpg

Chciałbym podziękować za pomoc użytkownikom forum Madol1 i OskiUK bo pewnie bez ich pomocy i rad to już bym ze dwa razy wyrzucił ten licznik, hehe ;)

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...